↗ till inläggetPalla boka det. Man ska köpa det när det kommer ut!
ja du om man nu vill vara säker på att de inte är slut när man kommer till affären så bokar man nog.
Själv bokar jag ;)
↗ till inläggetPalla boka det. Man ska köpa det när det kommer ut!
ja du om man nu vill vara säker på att de inte är slut när man kommer till affären så bokar man nog.
Själv bokar jag ;)
↗ till inläggetVi får inte köpa det! Vi är ju under 12 :angry:Here you go, Nintendo.se:s Brawl sida!
Btw, det släpps den 27, alltså om 39 dagar!! :)
↗ till inläggetKöp det inte då!↗ till inläggetVi får inte köpa det! Vi är ju under 12 :angry:Here you go, Nintendo.se:s Brawl sida!
↗ till inläggetJo?↗ till inläggetVi får inte köpa det! Vi är ju under 12 :angry:Here you go, Nintendo.se:s Brawl sida!
Jag kommer lätt att köpa det :D
Ja lätt
Jag tröttnade på det redan efter lite mer än en månad... :/
jupp tror det.
↗ till inläggetAha. :lol: LOLJag tröttnade på det redan efter lite mer än en månad... :/
↗ till inläggetOkej?↗ till inläggetAha. :lol: LOLJag tröttnade på det redan efter lite mer än en månad... :/
↗ till inläggetOkej?
Fattar inte heller vad han menar.
Men hur f#n kan du redan ha tröttnat, iof. så har jag inte nördat som du verkar ha gjort...
↗ till inlägget↗ till inläggetJag tröttnade på det redan efter lite mer än en månad... :/
Aha. :lol: LOL
Okej?
Men hur f#n kan du redan ha tröttnat, iof. så har jag inte nördat som du verkar ha gjort...
Spelar man flera timmar om dygnet i en månad tröttnar man fort, tro mig.
↗ till inlägget↗ till inläggetJag tröttnade på det redan efter lite mer än en månad... :/
Okej?
Spelar man flera timmar om dygnet i en månad tröttnar man fort, tro mig.
Ofc.
Okej?
Jag tröttnade efter 2 veckor. Och du kan inte säga "Hur f*n kan du redan har tröttnat" , om du inte spelat det själv.
Okej?
Jag tröttnade efter 2 veckor. Och du kan inte säga "Hur f*n kan du redan har tröttnat" , om du inte spelat det själv.
Han lånar det av en kompis.
Okej?
Han lånar det av en kompis.
Nehe, har importerat det nu, fick det för typ 2-3 veckor sedan. ;)
Aja, det är väll olika från person till person!
JAG KOMMER ALDRIG TRÖTTNA, ALDRIG!! MWAHAHA! :lol:
↗ till inläggetHur vet du det? <_<Aja, det är väll olika från person till person!
↗ till inläggetTror faktiskt inte jag heller kommer tröttna på månader↗ till inläggetHur vet du det? <_<Aja, det är väll olika från person till person!
inte heller men man måste ju vänta ända tills 27juni :( aja nu måste jag packa för imorgon ska jag på klassresa till Gotland chaaaa! :P yiiiiiiiiiiiiiiipiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ;:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in