okej omogna personer jag har gjort en stad
Pokemon Magnimal
Bra. Kanske kan använda den.
Alexmini:
Ska du använda både R/S/E-grafik och FR/LG-grafik, för bara så du vet det där är från FR/LG :)
Jag kan göra lite saker, fast på den här laptopen får jag inte ladda ner nåt elr nånting o min stationära PC är störd xD
↗ till inläggetAlexmini:
Ska du använda både R/S/E-grafik och FR/LG-grafik, för bara så du vet det där är från FR/LG :)
Ska använd R/S/E grafiken
suck, använd röd/blå/gul grafik så får du det lättare...
oops kanske gjör en R/S/E map då
↗ till inläggetPrecis, det blir mycket lättare det lovar jag er.suck, använd röd/blå/gul grafik så får du det lättare...
IngweCalanor: Jag andvänder fr/lg grafik så kan jag få den ;|
↗ till inläggetDra åt h*lvete, du tror att du är så j*vla mogen, men det är dags att inse sanningen. Du är en liten skitunge som inte ens kan stava eller använda dig av skriftliga regler.okej omogna personer jag har gjort en stad
Och du är en liten spammer som kan sticka åt h*lvete!!
Asså om du inte gillar pokemon, stick här ifrån!!
Och om du inte gillar de här spelen, kolla inte i dom här trådarna!!
Menar du ingweCalanor?
P.s jag är klar med 3 städer i spelet. Och kodat litte. (Spelet är bugg free)
Jag skulle vara tacksam om någon kunde göra några fake pokemon till spelet.
↗ till inläggetTror inte det eftersom att han verkar gilla pokemon...Menar du ingweCalanor?
Jag tror han menar Aldrig eller Khazar eller båda två
Ok.
Du jag har skickat ett medd till dig.
↗ till inläggetMen väx upp för f*n. Jag har rätt att vara här.Och du är en liten spammer som kan sticka åt h*lvete!!
Asså om du inte gillar pokemon, stick här ifrån!!
Och om du inte gillar de här spelen, kolla inte i dom här trådarna!!
Ja, men du har inte rätt att förstöra för andra!
Jag?
Aldrig xD
asså jag sa till Aldrig
↗ till inläggetFörstör inte ett enda j*vla skit. Jag hjälper er, försöker få er att insé verkligheten. Ni är inte några überleets som kan allt, ni kan ju för i h*lvete inte ens koda själva eller stava riktigt.Ja, men du har inte rätt att förstöra för andra!
↗ till inlägget↗ till inläggetFörstör inte ett enda j*vla skit. Jag hjälper er, försöker få er att insé verkligheten. Ni är inte några überleets som kan allt, ni kan ju för i h*lvete inte ens koda själva eller stava riktigt.Ja, men du har inte rätt att förstöra för andra!
Nej, det är just det att du förstör för andra. Först kommer hanhär Khazar sen kommer du och hänger på han. Och börjar att
förstöra för mig och bråka här på tråden. Asså jag säger detta stick och lämna tråden vi vill inte ha er här.