Är det någon som har koder till spelet Elasto Mania?? Isåfall skulle jag gärna ha dom! :lol: :lol: :lol: :lol:
Elasto Mania
Jag har varvat elasto mania och det är askul men kan inga kode :mrgreen:
Det finns ett program som heter elmanitro som gör att man kan fuska i elastomania. funkar bara på version 1.0
Fuska på Elma? Då vet man det. Personligen tycker jag att det är lätt som attan.
vad är det för spel om det är kul kanske jag köper det
Jag tror att det finns på http://www.moposite.com/stuff_illegality.php. Men är inte säker.
Jag tycker att Elasto Mania (Elma som jag brukar kalla det) är kul men när jag har kommit långt och dött blir jag jätte galen så jag skriker! Men i alla fall så kan jag ett fusk som mer är en fusk Elma version som jag kan ge till er på pm! Jag orkar inte skriva det!
Jag tyckler inte man behöver fusk till ett sådant lätt spel
Jag tycker att Elasto Mania (Elma som jag brukar kalla det) är kul men när jag har kommit långt och dött blir jag jätte galen så jag skriker! Men i alla fall så kan jag ett fusk som mer är en fusk Elma version som jag kan ge till er på pm! Jag orkar inte skriva det!
Viklen bana är du på :?: .
Hur kan nån ha klarat de när det finns mer än 1500 banor :?:
vad är elastomania för spel?
Syftet är inte att klara banorna syftet är att klara banorna fort...
kan man ladda ner full versionen (registered) d e ju inte precis ett spel som finns i affärerna så d borde inte va olagligt att ladda ner fulla! eller?
dessutom - Jag tror man inte KAn betala för att registrera längre! Elastomania e ju "ganska" gammalt!
men om ni vet en sida me full versionen så MÅSTE Ni säga den! fast jag vill helst inte att den ska va olaglig (man kan ju åka fast) :lol:
men tja - Nu har ja sagt mitt..
man kan ladda ner en demo från download.com med ca 10 bannor samt chansen att göra en egen
§1.4 - Direktreklam för andra sidor (inlägg som endast är reklam)
detta är inte direktreklam :D:):P :shock:
asså bara fråga... varför ska man fuska i detta spel???
om ni frågar mig så tycker ja detta e ett spel som man sist ska fuska i.
japp det e hela spelet
vad gör man på det..? jag ska nog ladda ner de.. kostar det pengar?
vad gör man på det..? jag ska nog ladda ner de.. kostar det pengar?
1. man åker cross
2. nej, inte om man laddar ner den från den där länken som Bobo skrev
okeej.. har laddat net det nu.. jag fattar inte hur man kommer i mål.. jag åker fram till blomman men dte händer inget..
Du måste ta alla äpplena.