💬
Logga in
Fuska.se

Hur Ska Din Tjej/kille Vara För Att

33 svar · startad

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Hon ska vara söt och ha en bra attityd. Hon skall heller inte bli avundsjuk om jag pratar med andra tjejer. Sedan ska hon heller inte tycka att det är pinsamt att kyssas offentligt.

jag gillar INTE! att kyssas offentlit :o

Kul för dig...

OnT: Jag vet faktiskt inte. Faller alltid för olika killar.

12 Jun 2008
Nivå 1 · Novis

Snäll, sinne för humor, bra musiksmak, lite barnslig XD och söt, så ska nog en tjej vara enligt mig. :D

Senast ändrad:

13 Jun 2008
Nivå 2 · Novis

Ärlig, snäll och trogen. Sen gör det inget om han är hårdrockare, och har han långt hår är det perfekt :D

14 Jun 2008
Nivå 6 · Fuskare

Ärlig, trevlig, smart, söt, småblyg så är allt perfekt :)

Nivå 7 · Fuskare

Hon ska vara lite barnslig, söt, ärlig och snäll givetvis. Liknande musiksmak är ju också ett plus, men inget "krav" direkt.

Nivå 1 · Novis

snygg, schysst och får gärna ha samma musiksmak. :)

15 Jun 2008
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Hon ska vara lite barnslig, söt, ärlig och snäll givetvis. Liknande musiksmak är ju också ett plus, men inget "krav" direkt.

Precis så det ska vara. Särskilt det där med lite barnslig, tänk vad mycket roligare det blir då! Man ska inte försöka vara vuxen när man inte är det. :)
Nivå 3 · Lärling

Som hon är just nu. Trevlig, rolig, söt, helt underbar och typ allt som är bra i världen.

Nivå 2 · Novis

vet inte :huh:

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Precis så det ska vara. Särskilt det där med lite barnslig, tänk vad mycket roligare det blir då! Man ska inte försöka vara vuxen när man inte är det. :)

Precis. <: Själv tänker jag aldrig bli riktigt vuxen :P till beteendet iaf ^^

18 Jun 2008
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

w0rd på det.

Snäll, Söt, Ärlig, Inte bli Svartsjuk när jag pratar med andra tjejer.

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Som hon är just nu. Trevlig, rolig, söt, helt underbar och typ allt som är bra i världen.

w0rd.
19 Jun 2008
Nivå 3 · Lärling

Smart, söt, rolig, frisk, etc etc (fasten jag vet att jag nog inte kommer hitta den perfekta)

Fast jag tjäner en som skulle beskriva hans dröm tjej. Spelar ingen roll hur smart hon var, snygg och hennes bh storlek skulle behöva vara 72-Ö

24 Jun 2008
Nivå 5 · Fuskare

Hon ska vara omtänksam, snäll, skratta mycket, ha min humor, gilla att kramas/pussas men även vara trevlig mot andra människor. Hon behöver inte ha ett hollywood utseeende, men det är ju ett plus om hon är söt med. :) Hon ska inte dricka, röka, snusa(det finns dom tjejer som gör det), eller bara vilja ha sex hela tiden, och vara trogen, inte en player.

26 Jun 2008
Nivå 1 · Novis

Stora Bröst, getskägg och en k*k som är 2km lång

1 Jul 2008
Nivå 0 · Nykomling

Som en normal tjej, of course.

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

Söt ( insidan räknas ), ha bra humor, samma musik smak, vara trogen, inte bli svart sjuk, inte vara rädd för att kyssas/ha sex ( om hon inte tycker om det så respekterar jag det hon vill ).

2 Jul 2008
Nivå 5 · Fuskare

Ha humor, förstående, snäll, lite barnslig och smart. =)

Dock vet jag inte så mycket om detta eftersom jag inte haft nått riktigt förhållande.

3 Jul 2008
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Ärlig, snäll och trogen. Sen gör det inget om han är hårdrockare, och har han långt hår är det perfekt :D

Går du i min klass och smygtittar på mig?....

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in