💬
Logga in
Fuska.se

Braa Online Spel?

12 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

tjooo!! jag har tänkt och skaffa ett spel som e roligt att spela online eftersom jag nu ska skaffa xbox live i ett år. Jag har spelen: Halo 3, Forza Motorsport 2, Guitar Hero 3, Saints row 1, call of duty 4, gears of war, gta 4 & halo 2. Jag har funderat på spelen: quake wars,battlefield badcompany & rainbow six vegas 2 som ni kanske ser nu så gillar jag mycke fps men kom gärna med andra bra förslag än bara fps spel!! Tack!! :thanks: :)

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Team Fortress 2 (alltså The Orange Box) kanske vore nåt?

Nivå 0 · Nykomling

Kör på BF:BC. De har ett helt nytt online-läge som är roligt och spännande(?) .

Nivå 0 · Nykomling

vegas 2 o the orange box meh team fortress 2

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Kör på BF:BC. De har ett helt nytt online-läge som är roligt och spännande(?) .

Jag håller med köpte det idag det är helt fantastiskt, :D

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #6

men min kompis har bf:bc och han har redan tröttnat bara för online läget bara har en regel. Han har inte ens haft det i en vecka!!!

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

men min kompis har bf:bc och han har redan tröttnat bara för online läget bara har en regel. Han har inte ens haft det i en vecka!!!

Bf:Bc har väl ett multiplayerläge som heter Goldruch, Skitkul ! :D . Och singleplayer campingen äger :P

NOTE: Hur kan han ha haft det i en vecka när det släpptes i förrgår??

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #8

okej inte äns en vecka två dar!!!!!!!!!!!!! fast han nörda ju sönder demot ett tag innan men har nu valt bort att inte köpa bf:bc kommer nog köpa rainbow six vegas 2 :D verkar ju as grymt!!!!!!!!:D

Nivå 0 · Nykomling

Rekomenderar Orange box starkt då man får typ 5 spel i ett.

29 Jun 2008
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Bf:Bc har väl ett multiplayerläge som heter Goldruch, Skitkul ! :D . Och singleplayer campingen äger :P

om man tröttnar på ett spel med väldigt bra kritik så fort så har man enligt mig ingen smak för spel över huvudtaget.

köp BF:BC

Nivå 0 · Nykomling

Vet ej Sry

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #12
↗ till inlägget
↗ till inlägget

om man tröttnar på ett spel med väldigt bra kritik så fort så har man enligt mig ingen smak för spel över huvudtaget.

köp BF:BC

men nu har jag också testat det!! det var ett braa spel men en J*vligt STOOOOR besvilkelse!!!!!!!!! trodde de skulle va bättre!!!!!!!! inget specielt utan som alla andra fps krigar spel.... finns bättre fps spel
Nivå 0 · Nykomling

doversten: Vill bara påpeka att det blir lättare att läsa om du inte använder så många utropstecken.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in