Vet någon om mafia II kommer ut...Någonsin....isåfall....vart utspelar det sej....han dog ju i ettan....
Mafia II???
Finns det någon mer information om detta, eller är det bara spekulationer?
När han var gammal ja, antagligen levde han också under en period från att han besegrade Sam, till att han själv föll offer.
jag skulle ge mycket för 2:an måste bara spela det mums
Vad ska man göra på banan the harbor??? Jag har dödat nästan alla jag sett (förutom sergio morello) sedan har jag hittat hand granater vid en massa tåg... jag har varit på alla ställena som finns att vara på... kan någon hjälpa mig har fastnat
det här inlägget handlar om 2:an inte ettan...
men du ska ändra spåren :)
jag har hört att det ska komma nu i november...
hur då ändra spåren???
du ska ändra tågrälsen sen så ska du ta bort en träbit från oljetågen!!
han dog ju inte i ettan elle
ska det komma ut nu i november *lycklig*
Vad ska man göra på uppdraget 'just for relaxation' när man har tagit paperena och sen kört till 'the harbror'(jag skriver detta för att jag vet att de flesta har klarat spelet)
nån måste ju veta!!
ABOU, jag får ju aldrig svar!!!!!
pclover, han dog i slutet då han var gammal nå mer vill jag inte säga så jag förstör något för nån annan...
Data nörden, Men ge dig! det hjälper inte att skriva 3 inlägg på raden dom ser dig lika bra om du skriver 1 inlägg...
vadå!!
Den som svarar på vad man ska göra på uppdraget 'just for relaxation' efter man har tagit paperna och sen åkt till 'the harbror', donerar jag 50 poäng till
Jag vet men jag vill gärna veta vad man ska göra på uppdraget 'just for relaxation'.Och förresten ger jag aldrig upp så jag tänker inte ge mig!!pclover, han dog i slutet då han var gammal nå mer vill jag inte säga så jag förstör något för nån annan...
Data nörden, Men ge dig! det hjälper inte att skriva 3 inlägg på raden dom ser dig lika bra om du skriver 1 inlägg...
och mitt namn är Tommy Angelo