Om du inte vill se hur spelet är de första 10 minuterna, gå då inte in på sidan. :)
Om du inte vill se hur spelet är de första 10 minuterna, gå då inte in på sidan. :)
lol, jag tänker inte titta, men det är ju frästande! :P
Längtar!!!!!!
ja, på fredag smäller det! :gitarr:
hoppas man får det på torsdag. ibland får man ju dagen innan
men det är ju när man bokat det från internet, då är det ju risk att man får det dagen efter också, så jag boka på eb game ^^
en kompis till mig fick det igår :( han köpte på megastore.
Jag tänker ej köpa den men det värkar vara ett bra spel :) är det som verkliga livet typ han är unge från början av spelet och sen växer han och blir äldre.. ?
↗ till inläggetigår?! wow han hade tur, det var ju då det släpptes i USA ^^en kompis till mig fick det igår :( han köpte på megastore.
nja, det är inte som värkliga livet med tanke på att det finns hobber, troll mm.
första spelet fanns det inte så mycket annat en quester att göra på, men i det här blir det nog mycket mera annat man pysslar med. med tanke på allt man kommer kunna göra ;)
Jag håller på att testa spelet inför en recension och bloggar lite om det under tiden. Lite intryck och sånt. Jag försöker att undvika direkta spoilers. Så om ni är intresserade kan ni ju titta in: http://www.powergamer.se/category/nicklasblogg/
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in