Som frågan lyder: vilket spel tror ni att ni har lagt ner flest timmar på till wii?
Själv är det helt klart Mario Kart wii just nu, då jag bara har det och sport. Men när man skaffar Zelda lär det bli en hel del timmar där :)
Som frågan lyder: vilket spel tror ni att ni har lagt ner flest timmar på till wii?
Själv är det helt klart Mario Kart wii just nu, då jag bara har det och sport. Men när man skaffar Zelda lär det bli en hel del timmar där :)
Super Mario galaxy
One piece , metrioid prime och zelda tror jag... mario kart och ssbb är rätt nya så har inte spelat så mkt
nej det kan jag förstå för din del, jag som däremot hade mk som förstspel blir det annorlunda ^^
GH3 tror jag eller kanske galaxy
Antingen Super Smash Bros. Brawl eller Resident Evil 4: Wii Edition.
Guitar Hero 3,helt klart.
jag tror nog att det är jämnt
I wii-kalendern kan man ju se dag för dag hur många timmar man har spelat. Synd att man inte kan få en lista på alla spelen med samlad speltid :P
↗ till inläggetJa det är synd. Det skulle vara roligt att vetaI wii-kalendern kan man ju se dag för dag hur många timmar man har spelat. Synd att man inte kan få en lista på alla spelen med samlad speltid :P
Prince of Persia: Rival Sword
Mario Kart Wii, Super Mario Galaxt eller Wii Sports. :3
guitar hero3 legends of rock,spelet rockar hehe :lol: ! ;)
Det är nog Super Mario Galaxy eller Lego Star Wars II.
Jag har lagt flest timmar på Mario kart Wii och Super Smash Bros. Brawl, fast när jag skaffar GH3 kan det bli många timmar där.
Guitar Hero 3
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in