💬
Logga in
Fuska.se

Vem Vinner Idol

34 svar · startad

Trådstartare #1

Jag vill att Rock Robin ska vinna B)

Senast ändrad:

Vet inte vem som vinner, Du får väl se.

alice

8 Nov 2008

Kevin :P

1:a Blir tyvärr Kevin (Jag gillar honom inte)

2:a Blir Alice

Tror på Kevin, han är väldigt bra. Rör sig bra på scenen, och har en bra röst.

Så mitt svar blir nog Kevin Borg. (:

//Megadeth

Hoppas det blir Alice. Från Hedesunda.

9 Nov 2008
↗ till inlägget

Hoppas det blir Alice. Från Hedesunda.

Ja, hon sjunger bra hon också. Dock är ju hon också ung och bra sångerska. =)

//Megadeth

Kevin

När jag såg Lars sjunga "It Aint Me Babe" på auditions (

) så tyckte jag direkt att han var den bästa av alla deltagare i Idol. Men han värkar ju bara bli sämre nästan :/ Jag har inte kollat på Idol på ett tag nu, så jag vet inte vem som är bäst nu. Men jag hoppas på att Lars skall vinna.

Senast ändrad:

StratoPostat Idag, 19:41:46 När jag såg Lars sjunga "It Aint Me Babe" på auditions (
) så tyckte jag direkt att han var den bästa av alla deltagare i Idol. Men han värkar ju bara bli sämre nästan :/ Jag har inte kollat på Idol på ett tag nu, så jag vet inte vem som är bäst nu. Men jag hoppas på att Lars skall vinna.
lars har åkt ut

Tittar inte på Idol, tycker det är ett värdelöst program liksom alla andra svenska program.

Trådstartare #13
↗ till inlägget

När jag såg Lars sjunga "It Aint Me Babe" på auditions (

lars var lungt bäst på audition

Idol är Sveriges (kanske världens?) sämsta underhållnings program. Har det någonsin kommit någon riktigt storstjärna från svenska Idol?

Men för att inte få en tillsägelse för att gå off-topic så tror jag Lars(?) vinner.

10 Nov 2008
Moderator

Jag hade hoppats på att Yazmina Simic :wub: skulle ta hem hela vinsten, men hon åkte ju ut i början.. :(

Så nu tror jag att det blir Kevin som vinner årets idol.

14 Nov 2008

mina kompisar är grannar med Yazmina Simic :wub:

Tror Jhan "det lilla äcklet" Palm vinner.

ALICE!ALICE! for IDLE 2008

15 Nov 2008

Hatar Johan nåt fruktansvärt. Han suger på att sjunga, och kommer man bakom honom så ser han ut som en tjej.

Off topic: Jag ser bara lite av Idol när jag käkar godis/chips mm för att min mamma har på det på tvn.

Jesper vinner.

Om inte, så vinner Olga.

Kevin eller Alice

16 Nov 2008

Kevin kommer vinna. Men jag fattar inte hur Johan kan komma så långt, han borde ju inte ens fått komma med från första början!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in