💬
Logga in
Fuska.se

2009

72 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Snart är det nytt år, tänka sig att vi snart är 9 år in på det andra milleniumet. Visst går tiden fort.

Har ni några planer för detta nya året som kommer, eller kanske rentav några nyårslöften?

Ska ni lära er att spela gitarr, flytta utomlands eller köpa en Xbox 360? Dela med er!

Hoppas ni får en trevlig nyårsafton och var rädda om er! Gott Nytt År och God Fortsättning!

http://www.gpsmagazine.com/assets/happy_new_year_fireworks.jpg

Moose

ska köpa en 360 :) fast det kanske jag gör innan 09

Nivå 8 · Veteranfuskare

Ska bli mycket bättre på att programera =D

Det kommer bli som vanligt. Ett nytt år kommer, ett nytt år försvinner.

Kommer skaffa mig en ny mobil, mer Playstation 3 spel och sedan kommer jag få något annat också.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Ska lära mig hela Readymade (RHCP låt) :D

Jag ska kn*lla.

Nä.

Jag har inga löften, för jag vet att jag inte håller dom :'D

Detsamma gäller planer. Men jag ska försöka, få lite hårdare skott i handbollen, nu ligger det bara runt 75-84 km/h.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag ska värna mer om miljön och ta bättre hand om andra.

Nivå 7 · Fuskare

Jag ska köpa en ny el-bas och en ny el-gitarr, samt lite diverse utrustning till dessa objekt. Må hända att det slinker med nåt tv-spel på inköpslistan.

Nivå 7 · Fuskare

Ska köpa elgitarr och lära mig spela hela Stairway to heaven på en 6 strängad gitarr.

27 Dec 2008
Nivå 9 · Veteranfuskare

ska köpa en 125a och ta lätt mc körkort.

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Ska köpa elgitarr och lära mig spela hela Stairway to heaven på en 6 strängad gitarr.

Solot är det svåra (: (inte för jag kan hela men :P )
Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

Vad som händer i 2009?

Två terminer i skolan att klara igenom. Ska inte göra så mycket, blir nog likadant som detta år, skola och dator. Kommer tillbringa lite framför mitt Microsoft Xbox 360 Elite som jag fick. :P

Ska köpa flertal spel och några spel till ps3. Men kortfattat så ska jag spendera min fritid mer åt skolarbete.

Ps. Övningsköra ska jag också göra. :P

Senast ändrad:

Vanliga d.v.s inget...

↗ till inlägget

Jag kan spela hela "Stairway To Heaven" på min elgitarr. Det är inte svårt. Bara man kan strängarna, så går det perfekt.

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag kan spela hela "Stairway To Heaven" på min elgitarr. Det är inte svårt. Bara man kan strängarna, så går det perfekt.

"Bara man kan strängarna"? EADGBE?
↗ till inlägget
↗ till inlägget

"Bara man kan strängarna"? EADGBE?

Jaa..så svårt är det inte Magnus :'<

Man kan inte spela någon enstaka låt om man inte kan strängarna till dessa låtar. Alla låtar har olika strängar, så är det.

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Man kan inte spela någon enstaka låt om man inte kan strängarna till dessa låtar. Alla låtar har olika strängar, så är det.

Strängarna är det man slår på.

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

Ska fixa mitt Wii. (trasigt)

Klara ut NFSU2

Åka längdskidor snabbt så inní h*llvete

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Antar att du menar noter?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in