gör man det om man blåser i den för i vissa spel ska man ju blåsa
Förstör Man Mikrofonen?
Är det gjort för det så ska det ju inte gå sönder (lätt).
En mic går inte heller sönder om man blåser på den! ;)
Ja, det finns chans att DS'et exploderar i tusen biter om du blåser för hårt! :o
är du rädd för att den ska explodera :lol: ´på dom flesta spel man kan blåsa kan man oftast trycka på en knapp istället
↗ till inläggetGe ett exempel.på dom flesta spel man kan blåsa kan man oftast trycka på en knapp istället
Du behöver inte vara rädd. Bara om du spottar när du blåser. o.o
Nä den går inte sönder, den skule vara av väldigt dålig kvalitet om den skulle gå sönder.
jag avskyr när folk frågar frågor som är givna. <_<
↗ till inlägget↗ till inläggetGe ett exempel.på dom flesta spel man kan blåsa kan man oftast trycka på en knapp istället
Guitar hero
↗ till inläggetom du är så dum så du blåser rakt in i micken så får du skylla dig själv, jag brukar blåsa mot skärmen :sgör man det om man blåser i den för i vissa spel ska man ju blåsa
↗ till inlägget↗ till inläggetom du är så dum så du blåser rakt in i micken så får du skylla dig själv, jag brukar blåsa mot skärmen :sgör man det om man blåser i den för i vissa spel ska man ju blåsa
Det är i micken du ska blåsa...
↗ till inläggetmario kart↗ till inläggetGe ett exempel.på dom flesta spel man kan blåsa kan man oftast trycka på en knapp istället
↗ till inlägget↗ till inläggetgör man det om man blåser i den för i vissa spel ska man ju blåsa
om du är så dum så du blåser rakt in i micken så får du skylla dig själv, jag brukar blåsa mot skärmen :s
Det är i micken du ska blåsa...
det går ju lika bra att skrika som att blåsa så om du är rädd att den ska gå sönder så skrik iställe´t.
annars kan du ju typ klappa händer :D