hade 1,5 mil. Sen blev jag bannad. Använde rs bot :P
Hur Mycket Cash Har Du?
Har huggit 4K Coal och 798 Mith ores, tänker hugga 1K miths, så tjänar jag en mille på det. :)
↗ till inläggetHar huggit 4K Coal och 798 Mith ores, tänker hugga 1K miths, så tjänar jag en mille på det. :)
Bra jobbat, fortsätt så.
Gissa vem jag är :ph34r:
200k :P
32m :)
↗ till inläggetHuh xD, inte en aning :P↗ till inläggetHar huggit 4K Coal och 798 Mith ores, tänker hugga 1K miths, så tjänar jag en mille på det. :)
Bra jobbat, fortsätt så.
Gissa vem jag är :ph34r:
Btw så när jag inte är bannad längre(4 dagar kvar) så har jag 1.2K mith bars och 2K coal ores att sälja, kommer hamna på 2.4M, med de pengar jag har med.
green phat och barrow set har inte så mycket gp...
↗ till inläggetgreen phat och barrow set har inte så mycket gp...
HAHAHHAHAAHAH, HAHAHAH!! Och det ska ALLA tro på! xD Du har knappt 2m gumman. <3
↗ till inläggethar du sett vad jag har scammat på sistone?↗ till inläggetgreen phat och barrow set har inte så mycket gp...
HAHAHHAHAAHAH, HAHAHAH!! Och det ska ALLA tro på! xD Du har knappt 2m gumman. <3
↗ till inläggethar du sett vad jag har scammat på sistone?↗ till inläggetgreen phat och barrow set har inte så mycket gp...
Lol^^
jag hade 7,8m men jag köpte saradomin sword:P
2.4M nu :)
ca 9m
666K exakt. ._.
Läskigt :o
Har ungefär 318m cash men spelar inte nu.
Ca 19m, Fick Visage vid steel drags idag :D
Du har inte scammat ett sk't, du är bannad från sythe, ingen faller för scams mer.
KTHXBAI REBAZ.
har 1014k just nu men har blivit hackad på typ 4,2 mille :)
Har bara 3,7M just nu :/ Mitt member tog slut så jag orkade nt fixa cash lol