↗ till inläggetok men vad jag har hört så behöver man bara ha klarat bilskolan så kan man köpa bilfirman men du kanske måste ha guld i allting jag har nästan klarat bilskolan är på det sista som är as svårt :( behöver hjälp med det↗ till inläggetsvar på fråga 1 s som står för bilskolan visar att du kan gå dit när du vill och köra om grejerna igen om du intte vill så strunta i det om du klarat hela bilskolan så köp huset brevid cjs garage som inte går att köpa föränn du klarat hela bilskolan
svar på fråga2 det där med come back wen you can swim more betyder att du måste ha mycket lungcapacitet asså att du måste klara att vara under vattnet mycket gör så här ta en bil och åk till vattnet hoppa i vattnet och börja simma under och över vattnet så klarar du det det kommer komma upp en ruta där det står Lungn capacitet simma tills du tycker du har tillräckligt :)
om du inte orkar simma så fuska detta är fusket så du får mycket syre alltså att du kan vara under vattnet hur länge som helst detta fusk är på pc
CVWKXAM
detta är fusket till xbox samma som på pc du får mycket syre av detta också :)
Ner, vänster, L, ner, ner, svart, ner, vit, ern ern står kanske för vänster eller nåt pröva dig fram tills det står chet activated uppe i hörnet ;D
tack men vill inte fuska och detta är på pc ;) men jag har klarat bilskolan men kan ändån inte köpa bilfirman jag har bronze och silver på de flästa uppgifter
Jag har allt guld men kan inte köpa den