💬
Logga in
Fuska.se

Sagan Om Den Tredje Tidsåldern, Västra Moria

8 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Jag irrar i västra Moria och kommer inte vidare. Jag har dödat de 8 svartalver som omringar gruppen efter det att Balrogen har raserat bron. Men sen då? Jag kommer inte vidare och har inte funnit alla runor ännu för att låsa upp porten. Var ska jag ta vägen?

Hjälp! :cry:

/Spelbimbon

Gå ut ur valvet om jag inte minns fel, sen ska du vid den korsningen gå en annan väg tills du hamnar i en stor sal med en begravningsplats, och gå till en vägg där runorna blir upplästa och du kan fortsätta!

26 Apr 2009
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

Tack!

MEN - Jag har varit där och snurrat och då står det att jag inte har alla runorna som behövs. Men jag har tagit vartenda kista jag har lyckats finna så jag vet inte var de runorna kan finnas. Frustrerande!

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #4

Antar att min frågeställning bör vara - Var finns samtliga runor som behövs för att öppna porten i Moria?

28 Apr 2009

Det kommer jag tyvärr inte ihåg..Men syns dom inte på kartan som lysande röda prickar?

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #6

Gör de? Woho, det måste jag kolla. Tack för tips. :)

30 Apr 2009

Funkade det?

Om det inte gjorde det så kan du pröva www.gamefaqs.com och leta efter Moria delen där och kolla efter om det står något om runorna :)

3 May 2009
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #8

Yes det funkar! :) Jag har ingen manual med spelet (som att det förklarar min idioti) så jag tänkte att det röda pulserande på kartan var platser som var känsliga för "ögat". Haha! Snacka om att irra runt och hålla sig borta från de platser man istället ska till. Woho! Men nu går det mycket bättre och snabbare. En fördel är ju iaf att mina gubbar hunnit träna upp sig rejält under "förvirrelsetiden".

TACK!

P.S.(2) Kanske återkommer med fler frågor senare D.S.

5 May 2009

Haha jaha :P Men de e lugnt, minnen av min storhetstid där kommer tillbaka ;D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in