Är det nån här som har icke orginal kontroller som funkar bra?
Jag vill veta det för att jag ska köpa en ny orginal lr 2 nya icke orginal (Joytech)
Är icke orginal plastigt skit lr är det minst lika bra som orginal kontrollerna?
Är det nån här som har icke orginal kontroller som funkar bra?
Jag vill veta det för att jag ska köpa en ny orginal lr 2 nya icke orginal (Joytech)
Är icke orginal plastigt skit lr är det minst lika bra som orginal kontrollerna?
japp
ok ska köpa en orginal kontroll och önska mej 1-2 i födelsedags present..
När jag skulle testa en Joytech kontroll i en affär så gick en knapp sönder
Jag fattar nu vad Quality seal of nintendo betyder för produkterna... lätt att man köper orginal..
icka orginal e inte precis lika bra styrspaken bli slö efter nån da och vissa knappar kankse fassnar...
japp så är det orginall är bra
men vill man ha mer billigare kanske man ska skaffa joytech men när jag köpte gamecube ahde jag 1orginall 3gamester efter 2veckor hade jag 1orginall allting inuti sprängdes :(
Sprängdes Gamester kontrollerna??!?!?! Dom är ju en folkfara!
jag har nån sorts kontroll som funkar bra en annan sort alltså
en svart som är lite tjockare en dom vanliga dom rekomenderar jag om man ska köpa icke original
hehe inte som du tror de "sprängdes inuta" nån liten kula som gör så styr spaken funka gick sönder den Lätt lite så det var därför jag skrev "sprängdes :D"Sprängdes Gamester kontrollerna??!?!?! Dom är ju en folkfara!
inte så kul va?När jag skulle testa en Joytech kontroll i en affär så gick en knapp sönder
det var nog en riktigt kass en(Blackarmy_Aik @ 24/04-2004 22:36:17)När jag skulle testa en Joytech kontroll i en affär så gick en knapp sönder
inte så kul va?
Jag har beställt 2 st handkontroller på webhallen nu... 618 spänn... bättre än eb games iaf.. typ 750 där
Jag gör som jag alltid har gjort: SPRINGER!!(Blackarmy_Aik @ 24/04-2004 22:36:17)När jag skulle testa en Joytech kontroll i en affär så gick en knapp sönder
inte så kul va?
EB Games har i alla fall Turbo-KontrollJag har beställt 2 st handkontroller på webhallen nu... 618 spänn... bättre än eb games iaf.. typ 750 där
Men det är ju inte orginal! eb-games suger iaf
vad gör en turbo kontroll då?(b @ 25/04-2004 16:21:06)Jag har beställt 2 st handkontroller på webhallen nu... 618 spänn... bättre än eb games iaf.. typ 750 där
EB Games har i alla fall Turbo-Kontroll
Man kan klicka på en turbo knapp så att man typ a knappen används autmatiskt as snabbt..
Vi har en joytech kontroll fast i xbox men asså den blir knäpp ibland och bara börjar springa runt ien ring åt vänster men man vet ju aldrig med gc!!!
Min kompis har en GAME controll de är svin dåliga tycker jag feta och klumpiga!
plus om en affär där ni köper en kontroll på går i knokurs så är kontrollen sönder då kan ni inte göra nåt åt det (för det mesta)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in