60 i WC. Har 30. Gjorde ny gubbe så.
40 i Atk och Str innan månadens slut borde jag ta j*vligt lätt oxå ;D har typ 1 i allt.
60 i WC. Har 30. Gjorde ny gubbe så.
40 i Atk och Str innan månadens slut borde jag ta j*vligt lätt oxå ;D har typ 1 i allt.
Helt j*vla sjukt. ( förlåt att jag går oftopic)
Det var så att jag decantade. Köpte, decantade och la ut dom i G.E.
Strax efter det teleporterade jag mig till fally, resten av pengarna från de jag hade köpt låg i banken innan jag teleporterade mig.
Jag loggades ut, bara så där - pengarna i banken var borta. ca 1m.
Tur som f*n att jag decantade och att det var några som köpta mina prayer pots så jag fick åtminstone ca 800 k för det. Vad f*n kan ha hänt?
Detta skedde på mindre än 2 minuter.
EDIT: 82 Wc idag.
50 attack och 40 Magic.
↗ till inläggetHelt j*vla sjukt. ( förlåt att jag går oftopic)
Det var så att jag decantade. Köpte, decantade och la ut dom i G.E.
Strax efter det teleporterade jag mig till fally, resten av pengarna från de jag hade köpt låg i banken innan jag teleporterade mig.
Jag loggades ut, bara så där - pengarna i banken var borta. ca 1m.
Tur som f*n att jag decantade och att det var några som köpta mina prayer pots så jag fick åtminstone ca 800 k för det. Vad f*n kan ha hänt?
Detta skedde på mindre än 2 minuter.
EDIT: 82 Wc idag.
Du måste nog kontakta Jagex, dem kanske inte ger tillbaka pengarna med det kommer iallafall inte hända igen.
Btw, 88 strength, 2 levlar kvar till 90 strength :)
Okej. :)
Level 83 WC :)
Jagex kommer inte göra ett skit åt det. Deras kundservice är i princip obefintlig.
↗ till inläggetJagex kommer inte göra ett skit åt det. Deras kundservice är i princip obefintlig.
Det är okej, har fixat pengar nu. Mer än vad jag hade, då..
Menmen - inte gå Oft. :)
Just nu kör jag bara på min pure och på den har jag några mål.
Lvl/Mål
50/60 Range
50/60 Magic
41/45 Attack
37/45 Strength
gjorde precis summer's end och ska nu avsluta sista delen av RFD
Tränar min pure till 60 ranged. Är just nu 55 :P Har en twin på samma level ^^.
Ska raida GWD och när jag har 500k ska jag köpa ny grav sten -.- kan vara bra att ha om man questar mycket >_>'
↗ till inläggetVad använder man gravstenar till??Ska raida GWD och när jag har 500k ska jag köpa ny grav sten -.- kan vara bra att ha om man questar mycket >_>'
j*vlar, skulle vilja börja igen. Men datorn suger, blir väl att spara pengar till en ny dator nu.. ;/
Annars skulle mitt mål vara 70 atk och str ;o
Mitt mål är att få 99 i alla skillz och ha den bästa rustningen i spelet.
↗ till inläggetMed en gravstenen Angel of death (eller vad den nu heter) så har du 30min på dig att få tillbaka dina saker om du dör + att den kan fortfarande bli reparerad. Kan nog vara bra om du dör i ett quest så att man iallafall har ett tag på sig att springa tillbaka =/ Och så e den j****t snygg >~>↗ till inläggetVad använder man gravstenar till??Ska raida GWD och när jag har 500k ska jag köpa ny grav sten -.- kan vara bra att ha om man questar mycket >_>'
92 str nu
↗ till inläggetMitt mål är att få 99 i alla skillz och ha den bästa rustningen i spelet.
GL with that.
↗ till inlägget92 str nu
Grats :)
Sj har ja inte gjort så mycket is rs på sistone, så mycket tid går till annat :/ Kör bara avansies när ja har tid.
84 WC :)
Fletching, lvl atm = 50.
Mål: Ca 70..
Sommarlovet har börjat och jag kan lägga ner mer tid på RuneScape igen. :)
Jag är fortfarande kvar på level 93 woodcutting och har runt 200k kvar till 94.
Men jag är väldigt sugen på en skillcape så jag tänker nu på 17-18 dagar fixa cooking cape. :)
Så, ska nu på 17-18 dagar fixa cooking cape och går sedan tillbaka till woodcutting.
↗ till inläggetSommarlovet har börjat och jag kan lägga ner mer tid på RuneScape igen. :)
Jag är fortfarande kvar på level 93 woodcutting och har runt 200k kvar till 94.
Men jag är väldigt sugen på en skillcape så jag tänker nu på 17-18 dagar fixa cooking cape. :)
Så, ska nu på 17-18 dagar fixa cooking cape och går sedan tillbaka till woodcutting.
(Y) Btw, Nice total lvl :'D 1337
Mitt mål är väl att skaffa en ny dator så jag kan börja spela rs igen? :'o
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in