öhh asså man behöver inte ha pokemon i lvl 77 för att klara E4, jag hade ingen pokemon över lvl 46 när jag klarade den (inga legendariska/über)
Master Ball
jag har klarat E4 med en taktik jag såg på youtube
jag ska försöka klara battle tower och undrar om det här är ett bra team:
gyarados(som kan thunder)
donphan
machamp
och en till sak exakt vilka legendariska pokemon kan fånga i pokemon saphire?
↗ till inläggetjag ska försöka klara battle tower och undrar om det här är ett bra team:
gyarados(som kan thunder)
donphan
machamp
och en till sak exakt vilka legendariska pokemon kan fånga i pokemon saphire?
Du kan fånga Rayquaza,Kayogre och mew. Men du måste ha någon Ticket för att möta mew.
Men dom har inte den Event mer.
Så du kan byta till dig mew eller använda Action Reply.
Man kan också fånga regirock, regice och registeel. Fast jag kommer inte ihåg hur man gjorde för att göra det xD
Jag vet. Du behöver Wailord, och någon konstig brun fisk som du hittar under vatten och diglet.
Då kommet ingångarna att öppna sig. Sedan ska du göra speciella steg vid alla grottor och sen ska du göra Flash hos registeel efter stegen och Rock Smash hos Regirock. Och hos Regice räcker det bara med dom speciella stegen.
↗ till inläggetMan måste inte ha Diglett, men man måste ha en Pokémon som kan Dig.Jag vet. Du behöver Wailord, och någon konstig brun fisk som du hittar under vatten och diglet.
Då kommet ingångarna att öppna sig. Sedan ska du göra speciella steg vid alla grottor och sen ska du göra Flash hos registeel efter stegen och Rock Smash hos Regirock. Och hos Regice räcker det bara med dom speciella stegen.
↗ till inlägget↗ till inläggetMan måste inte ha Diglett, men man måste ha en Pokémon som kan Dig.Jag vet. Du behöver Wailord, och någon konstig brun fisk som du hittar under vatten och diglet.
Ja, men det är bra om man har diglet vet inte varför. :P
de har jag redan fångat
en sak är det nån som bor i finspång eller norrköping eller i närheten?
jag bor i finspång
↗ till inläggeten sak är det nån som bor i finspång eller norrköping eller i närheten?
jag bor i finspång
Antagligen inte.. o_o
Det är kul att fånga de tre legendariska Regi-pokémonarna. Sjukt kul : )
jag har klarat battle tower med gyrados, donphan och kadabra.
(hade ingen å trada med för att få alakazam)
vad ska man göra efter att man klarat den?
ska man bara fånga alla pkmn eller är det något mer?
sista frågan är det värt att köpa ds och Diamond elr pearl?
Har du "klarat" Battle Tower (7 strider) eller klarat det på riktigt?
hur klarar man det på riktigt?
Det finns inget riktigt "klara", men när man klarar av 100 strider i rad får man något bra.
hur gör man för att köra 100 strider i rad?
det blir ju automatiskt 7 när man pratar med tjejen som står där.
Prata med henne direkt igen när du har kört 7. Kör 7 till, så har du kört 14.
går det att klona pokemon i saphire?
och i så fall hur?
Nej, bara i Emerald.
är det värt att köpa platinum eller d/p?