💬
Logga in
Fuska.se

Pokemon Platinum

18 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

Tja jag har precis fixat Wi-Fi connection till mitt DS och fått tillgång till att byta med spelare i hela världen.

Problemet är att, jag vill ha Pokemon från de gamla spelen, typ de 3 som man startar med (Bulbasaur, Charmander, Squirtle, Treecko, Totodile o.s.v.) men jag har inte sett dem och kan därför inte heller söka efter dem på trade stället.

Finns det nåt sätt jag kan hitta dessa så att de registreras på min National pokedex?

EDIT:

Min friend code är 5456 7429 5677 ifall nån vill byta.

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

Om du går ner till nedre våningen på ett Pokémon Center kan du byta fritt med personer som du har kontakt med. Jag har Squirtle, Cyndaquil, Treecko, Torchic och Mudkip, om du vill byta.

Nivå 6 · Fuskare

Jag är intresserad av dom. :D

10 Jul 2009
Nivå 4 · Lärling

Du kan få de gamla pokémon i ägg av mig. If ur interested, PM me (:

Nivå 3 · Lärling

jag skulle gärnla vilja byta till mig Squirtle, Cyndaquil, Treecko, Torchic och Mudkip, något som kan fixa dom åt mig?

Nivå 7 · Fuskare

Jag kan fixa dem.

13 Jul 2009
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Du kan få de gamla pokémon i ägg av mig. If ur interested, PM me (:

Euphoria kan du skänka mig en gammal pokemon i ägg till mig. vill gärna ha en totodile :)

Nivå 3 · Lärling

Jag är mkt intresserad av Jotho starters

Kan ge i princip vad som hellst

28 Jul 2009
Nivå 0 · Nykomling

jag vill gärna ha dom kan byta mot nästan vad som helst. min fc är 4597 7681 1626 :thanks: på förhand.

29 Jul 2009
Nivå 4 · Lärling

kan fixa alla kanto starters och hoen starters men skulle vilja ha joto starters! :lol: :D :) ;)

Nivå 0 · Nykomling

Hur får man FC?

13 Aug 2009
Nivå 3 · Lärling

Jag kan byta chickorita med dig Chilla

14 Aug 2009
Nivå 4 · Lärling

Som sagt, om någon behöver en starter kan ni kontakta mig. Ni kan gärna få det i ett ägg med valfri nature på köpet ^_^

10 Nov 2009
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Som sagt, om någon behöver en starter kan ni kontakta mig. Ni kan gärna få det i ett ägg med valfri nature på köpet ^_^

har du en Cyndaquil/ Chikorita? Du kan få spiritomb, lickilicky, scizor, shiny gallade, alla eeveelutions, Milotic med PKRS, ALLA I LEVEL 100... om du vill så får du min friend code :)

Senast ändrad:

14 Nov 2009
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

har du en Cyndaquil/ Chikorita? Du kan få spiritomb, lickilicky, scizor, shiny gallade, alla eeveelutions, Milotic med PKRS, ALLA I LEVEL 100... om du vill så får du min friend code :)

Dina pokémon är jag inte intresserade av. Men PM:a mig listan på de pokes du behöver så ordnar jag det på något sätt ^_^

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Har du alla jotho starters ifs vill jag ha dom. :D

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Har du alla jotho starters ifs vill jag ha dom. :D

Absolut. PM:a mig gärna.

19 Nov 2009
Nivå 4 · Lärling

Varför svara du inte på mitt pm Euphoria?

Nivå 4 · Lärling

" Den här användaren valdes att inte nås " Det är just därför. Du kan gärna PM:a mig din msn, då slipper vi allt strul med tid och kontakt.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in