hjälp hur får man mystery gift
Hjälp Mystery Gift
I celadon staden finns en flicka i den stora affären. på våningen innan taket. Hon står vid väggen, prata med henne så får du mystery gift.
tack
i celadon city i mart våningen innan taket står det en liten tjej prata med henne
det går inte hon ger mig inte mystery gift drhagon måste man ge henne nåt för hon pratar bara om att item gör pokemon glad
nej, mystery gift hittar du precis när du startat geme boyet
;)
jag vet det går inte står bara option new game contiue game men ingen mystery gift
jag behöver hjälp tjejen ger mig inget
crystal
du kanske måste hämta ut en sak. om du går in i ett pkmn center och går upp för trappan. precis ovanför trappan precis till vänster av datorn kanske det står en snubbe prata med honnaom så får du en sak. gör detta efter varje mystery gift ;)crystal
ps. det spelar ingen roll vilket pkmn center du tar. och om det inte är en gubbe där vet jag inte vad man ska göra :o
nej, men du har väll ett pkmn center <_<HAR INGEN MYSTERY GIFT!
prata med alla gubbar på den våningen då! <_<jag behöver hjälp tjejen ger mig inget
då kanske du får de...
ursäckta om jag stör men det är våningen uner den som Warsong klan sa som är den riktiga ;)(Draghon @ 28/04-2004 18:20:48)jag behöver hjälp tjejen ger mig inget
prata med alla gubbar på den våningen då! <_<
då kanske du får de...
nej pokemon centret är inte mitt utan läkarnas knäckt det fanns ingen snubbe där menade du där man bytar med link cablar så finns det ingen där förutom läkarna som man pratar med när man bytar
nehe om det inte står 4 gubbar där kan jag tyvär inte hjälpa dig :(nej pokemon centret är inte mitt utan läkarnas knäckt det fanns ingen snubbe där menade du där man bytar med link cablar så finns det ingen där förutom läkarna som man pratar med när man bytar
nepp jag pratade med alla på mart ingen gav mig mystery gift <_<
mystery gift finns inte där heller antar att ingen kan hjälpa mig synd :(
kan nån hjälpa mig
hallo
Har du sparat inan du kollade när du hade pratat med flickan annars går det ju inte.