💬
Logga in
Fuska.se

Hjälp! Är Det Ring Of Deth På Gång Eller?

24 svar · startad

↗ till inlägget
↗ till inlägget

får man red ring of death så ska man ringa microsoft support och prata, så ska dom skicka en låda med bara frigolit i och så ska man packa ner xboxet och skicka i väg den. (bara boxen inte hårddisken) så får man en ny sen och en månad gratis live. :P såg på youtube :P tror numret är 1800 4 MY XBOX. så stod det i videon iaf, inte säker på om det gäller i sverige.

det är väll bara kolla xbox.com efter deras support nummer

eenligt mig så fick vi skicka en låda själv och frigolit själv men det kunde man göra genom jobbet och adress får man via mejl dom skickar! sen tar det ungefär 4-7 veckor tills din konsoll kommer!

28 Aug 2009
↗ till inlägget

Hej idag när jag och min Lillebror skulle spela Guitarhero3 Legends of Rock så skulle vi starta vårat 360... men det starta ej då tryckte min lillebror på kontrollen alltså den man spelar med och så lös det röda Lampor i mitten på xboxet alltså i Ringen är det Ring of Deth?? :( om det är så kommer våran Store brorsa få psyk damp :( är så rädd svara Please

:( :cry: :cry:

Kan vara Virus75 eller var det nu va

Woot jag är tillbaka!

Finns inga virus till xbox

11 Mar 2010
↗ till inlägget

När jag fick "The Red Ring of Death" slängde jag ut min Xbox 360 ut genom fönstret och skaffade mig en ny.

haha så jävla klockrent! xD

Gay?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in