Tjena, läget är så att jag letar efter en bärbar dator som man kan lira lite world of warcraft på.
Min ekonomi ligger i nuläget på 8000kr.
Så, vet ni någon bärbar dator som klarar wow och ligger på runt 8-10000kr, så är det bara att länka.
Tjena, läget är så att jag letar efter en bärbar dator som man kan lira lite world of warcraft på.
Min ekonomi ligger i nuläget på 8000kr.
Så, vet ni någon bärbar dator som klarar wow och ligger på runt 8-10000kr, så är det bara att länka.
Alla bärbara datorer mellan 8-10k klarar wow xD
↗ till inläggetTja, jag bad inte om att få veta det precis, utan jag bad om förslag till bärbara datorer.Alla bärbara datorer mellan 8-10k klarar wow xD
Till er övriga som inte lyckades förstå det, så söker jag förslag till datorer.
Okej jag orkar inte leta datorer men jag rekommenderar att du köper från www.komplett.se eller www.inet.se mer prestanda för pengarna
↗ till inläggetTror du att jag skapade en tråd för att få rådet att gå in på komplett och leta efter en dator?Okej jag orkar inte leta datorer men jag rekommenderar att du köper från www.komplett.se eller www.inet.se mer prestanda för pengarna
Raptomex, var inte otrevlig nu.
Snubben försöker hjälpa till :)
Ontopic: http://www.elgiganten.se/product/datorer-t...er-aspire-5536g
↗ till inläggetHP Pavilion dv6 är mycket bra och klarar självklart WoW.
Dåligt grafikkort imo
↗ till inläggetseg Cpu också..HP Pavilion dv6 är mycket bra och klarar självklart WoW.
↗ till inläggetDenna ser ju hyfsat bra ut.Raptomex, var inte otrevlig nu.
Snubben försöker hjälpa till :)
Ontopic: http://www.elgiganten.se/product/datorer-t...er-aspire-5536g
Får nog bli denna om det inte dyker upp någon mer lockande.
Okej, har nu 3st att välja mellan.
Köper datorn nästa vecka så jag får ta och fundera över helgen. Tack för era tips.
↗ till inläggetjag tycker att du ska ta den Acer Aspire. Acer gör ganska bra saker.Okej, har nu 3st att välja mellan.
Köper datorn nästa vecka så jag får ta och fundera över helgen. Tack för era tips.
Har du inte fått en med skolan?
↗ till inläggetNej, när jag började teknikprogrammet för ett år sedan så var det inte på frågan. Men nu har det börjats diskuteras om att alla på TE ska få en bärbar dator. Men jag tror inte att dem är såpass bra att man kan spela spel på dem.Har du inte fått en med skolan?
↗ till inläggetinga bra grejor imo
↗ till inläggetHm. Jag som trodde att Sverige hade kommit över stenåldern nu. Själv tycker jag att det är självklart att man ska få dator, de flesta kan man spela cs eller wow, men crysis eller liknande spel kommer nog inte på frågan.↗ till inläggetNej, när jag började teknikprogrammet för ett år sedan så var det inte på frågan. Men nu har det börjats diskuteras om att alla på TE ska få en bärbar dator. Men jag tror inte att dem är såpass bra att man kan spela spel på dem.Har du inte fått en med skolan?
↗ till inläggetHm. Jag som trodde att Sverige hade kommit över stenåldern nu. Själv tycker jag att det är självklart att man ska få dator, de flesta kan man spela cs eller wow, men crysis eller liknande spel kommer nog inte på frågan.↗ till inläggetHar du inte fått en med skolan?
Nej, när jag började teknikprogrammet för ett år sedan så var det inte på frågan. Men nu har det börjats diskuteras om att alla på TE ska få en bärbar dator. Men jag tror inte att dem är såpass bra att man kan spela spel på dem.
Folkpartist?
Staten kan väl inte slänga ut hela sin budget på att alla ska ha gratis datorer? Det är ju något som friskolorna lockar med, inte statliga skolor.
Har själv en Samsung R720, 17,3", Core2Duo, 4GB RAM, 1GB ATI Radeon 4650 kort i... Funkar finfint :)