Vilken lvl kommer du till på världens svåraste spel? ;Dhttp://www.idiot.se/2008/05/29/varldens-svaraste-spel/
Själv är jag bara på 9.
Vilken lvl kommer du till på världens svåraste spel? ;Dhttp://www.idiot.se/2008/05/29/varldens-svaraste-spel/
Själv är jag bara på 9.
Klarat 1:an, runt 22-25 på 2:an.
kom bara till 8 ):
Är på 16 med 31 deaths nu men den här banan är omöjlig.
↗ till inläggetDen är klurig tills man hittar ett sätt som passar en själv.Är på 16 med 31 deaths nu men den här banan är omöjlig.
Tråkig metod: Stalka prickarna säkert hela vägen.
Roligare metod: Snurra runt och hoppas på det bästa (Ungefär)
Bra metod: "Sikta" mellan prickar. Du hinner gå förbi 2 prickar när de är "uppe"/"nere"
Haha, skulle köra lite själv. På lvl 6 eller 7 så klantade jag mig och fick 3 deaths. Sprang rätt ut i prickarna ^^
På lvl 10 så dog jag en gång, en gång laggade det och sen tappade jag takten. Efter 3 deaths tappade jag tålamodet och dog hela tiden, vilket resulterade att jag bara blev argare och stängde av spelet. ^^
9 är omöjlig!
Klarade det helt plötsligt.
↗ till inlägget9 är omöjlig!
Den är ganska lätt när du kommer på det. Ställ dig vid en kant. När pricken är precis framför dig går du diagonalt förbi den bara. Viktigt är att gå diagonalt och nära hörnen, då kommer det funka. Jag brukar själv få en eller några deaths när jag kör den banan.
Den är förövrigt extremt buggig, så chansa funkar ganska bra ;)
Bara på 1:an!Lol,ja. :)
Är på bana 25 nu men den är helt omöjlig.
Klarade inte ens den första.
:_
Är på bana 15 heeelt omöjlig -.-
15 är typ den roligaste ju. Är på bana 26 nu, helt omöjligt.
jag upnådde hela 50 deaths innan jag kom till nivå 3, inte så bra
↗ till inlägget15 är typ den roligaste ju. Är på bana 26 nu, helt omöjligt.
Hehe, ja, den fick mig att ge upp för en vecka framåt ^^
Sen klarade en klasskamrat banan, vilket fick mig att kämpa på med den.
↗ till inläggetjag upnådde hela 50 deaths innan jag kom till nivå 3, inte så bra
Hehe, övning ger färdighet ;)
↗ till inlägget↗ till inlägget9 är omöjlig!
Den är ganska lätt när du kommer på det. Ställ dig vid en kant. När pricken är precis framför dig går du diagonalt förbi den bara. Viktigt är att gå diagonalt och nära hörnen, då kommer det funka. Jag brukar själv få en eller några deaths när jag kör den banan.
Tack, men jag är på 10 och den är ÖVER svår! Snälla Hjlp, PLZ!
↗ till inlägget↗ till inlägget9 är omöjlig!
Tack, men jag är på 10 och den är ÖVER svår! Snälla Hjlp, PLZ!
Oh, tror jag vet vilken den är. Tänk på rytmen bara. Håller du takten så ska det gå.
Är på 28 nu och den är sjukt svår.
Tog mig till level 7. Sen orkade jag inte mer...
Är nu på lvl 30, den sista banan.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in