💬
Logga in
Fuska.se

Borde Jag Köpa En Ps3a?

5 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Hej!

Jag är sjukt förtjust i Final Fantasy spelen på Ps2 :cool: . Ska man satsa på att köpa en Ps3 även om man inte har en platt tv?

:thanks: // Linda

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis

Hmmmmm, allt är så relativt här i världen. Vissa skulle säga ja andra kanske mindre accepterande. ^^ Hade mitt ps3 i 6 månader innan jag köpte en Hd-ready tv, så man Kan ju spela utan en. Men du får ju inte samma "känsla" typ :P.

Du kanske är intresserade av andra spel på ps3 som skulle stärka ditt val, annars kanske inte just ett spel utan en hd-ready tv skulle räcka. Fast ja, det är ju en pengafråga mest så.

Annars kommer det final fantasy 13 inte ut på några månader och ps2 funkar icke på ps3:et. Så du har ju ett tag kvar att välja.

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

Jag skulle säja JAAA!

Jag spelar nästan bara FPS spel på min PS3, med en HD-TV blev det en STOR förändring, innan körde jag med en vanlig tjock-tv och det var som att sparka på nån som redan ligger ner. ;)

Men... Beror också på hur mycket tid min lägger ner på sitt spelande, och vilka spel som man nästan MÅSTE ha en stark skärpa på.

Nivå 12 · Mästerfuskare

En sak att tänka på är att på en SD tv (en stor gammal tv) kan det vara svårt att läsa texten i många spel.

I Final Fantasy 13 har Square-Enix tänkt på det dock, så man kan läsa texten i det spelet.

Annars är det bara att köpa en ps3a, det är en väldigt skön konsoll.

12 Dec 2009
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Hmmmmm, allt är så relativt här i världen. Vissa skulle säga ja andra kanske mindre accepterande. ^^ Hade mitt ps3 i 6 månader innan jag köpte en Hd-ready tv, så man Kan ju spela utan en. Men du får ju inte samma "känsla" typ :P.

Du kanske är intresserade av andra spel på ps3 som skulle stärka ditt val, annars kanske inte just ett spel utan en hd-ready tv skulle räcka. Fast ja, det är ju en pengafråga mest så.

Annars kommer det final fantasy 13 inte ut på några månader och ps2 funkar icke på ps3:et. Så du har ju ett tag kvar att välja.

PS2-spel funkar på 60 gig, så det är inte sant.

Nivå 2 · Novis

Jamen det är väl självklart, har ett själv som jag spelat massa ps2 spel på. Men den modellen utgick för mer än 2 år sen så det blir ju svårt att rekommendera något man inte kan köpa, inte sant?

Läser alla mellan raderna nu för tiden eller...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in