💬
Logga in
Fuska.se

Grafikkort Drivrutiner

8 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Hej.

Jag har frmaterat om min dator och ska fixa drivrutiner nu för mitt Counter-Strike startar bara i Software istället för

openGL. MEn jag vet inte vad jag har för grafikkort hehe, Radeon vet jag. Finns det någn sätt att ta reda på? via datorn, högerklicka på skrivbordet kolla inställningar går inte :( för då ser man inte vad man har för nåt.

Någn som vet?

Nivå 10 · Veteranfuskare

Om du har xp

start -> kör -> dxdiag

Om du har vista

start -> skriv dxdiag i sökrutan och klicka

Gå till display (eller vad det heter på svenska) så ser du

Senast ändrad:

17 Dec 2009
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

Kom inte upp något m grafik kortet, kollade alla flikar, kollade på Bildskärm hittade inge

Ganska dåligt beskrivd rubrik.

Gör som Hivee sa och det borde få fram vad du har för grafikkort.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #5

Jag har fått fram vad mitt grafik kort heter. Men var kan man fixa drivrutiner nu då?

ATI Radeon X1650 PRO 256MB

Kollade in i burken och läste på grafikkortet. Va inte så svårt när man kom på det.

MVH

↗ till inlägget

Jag har fått fram vad mitt grafik kort heter. Men var kan man fixa drivrutiner nu då?

Kollade in i burken och läste på grafikkortet. Va inte så svårt när man kom på det.

MVH

Vad har du för dator?

Nivå 10 · Veteranfuskare

http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx

Välj dina uppgifter så att säga och ladda ner

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #8
↗ till inlägget
↗ till inlägget

MVH

Vad har du för dator?

Nån rutten jävla fujitsu siemens vadåra? D-1826-G heter den.

21 Dec 2009
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Hej.

Jag har frmaterat om min dator och ska fixa drivrutiner nu för mitt Counter-Strike startar bara i Software istället för

openGL. MEn jag vet inte vad jag har för grafikkort hehe, Radeon vet jag. Finns det någn sätt att ta reda på? via datorn, högerklicka på skrivbordet kolla inställningar går inte :( för då ser man inte vad man har för nåt.

Någn som vet?

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in