Nån mer som tycker att det typ är omöjligt att vinna på battle mot en kompis som spelar på easy, när man själv spelar på expert?? <_<
Guiter Hero Battle
Det beror mer på hur bra man är på sin nivå.
↗ till inläggetDet beror mer på hur bra man är på sin nivå.
Ja det klart. Men jag menar att attackerna man får blir mycket svårare och tar mer skada än easy!
↗ till inläggetSont ee jä*ligt surt!!!Nån mer som tycker att det typ är omöjligt att vinna på battle mot en kompis som spelar på easy, när man själv spelar på expert?? <_<
↗ till inläggetExakt, det är bara att träna mera.Det beror mer på hur bra man är på sin nivå.
↗ till inläggetprecis jag har inga problem med det....↗ till inläggetExakt, det är bara att träna mera.Det beror mer på hur bra man är på sin nivå.
Nej det tycker jag inte. Men om det är ett problem lira på hard då
↗ till inläggetNån mer som tycker att det typ är omöjligt att vinna på battle mot en kompis som spelar på easy, när man själv spelar på expert?? <_<
Jamen, dom har det ju enklare såklart. :rolleyes:
Nej, precis det berpr ju på hur bra man är. Om man har spelat på easy länge så att man är redo att snart gå till medium, och man kör mot någon som precis gått vidare från hard till expert vinner nog easy-snubben...
Är det inte fler... "tryck" på en svårare svårighetsgrad och därmed fler chanser att få poäng?