Hej, jag undra om min data klara av 64-bits för jag ska byta från 32 till 64
"KOlla min datas Spec.."
Det står "X86-Based PC", delvis 32-bit. Så din dator hanterar enbart 32-bitar. Skulle den ha varit en 64-bitars dator, hade det stått något i stil med "X64-Based PC".
↗ till inläggetDet står "X86-Based PC", delvis 32-bit. Så din dator hanterar enbart 32-bitar. Skulle den ha varit en 64-bitars dator, hade det stått något i stil med "X64-Based PC".
vadå så jag kan inte ens installera till windows 7 ultimate 64-bits alls då elr ? :o
ja
↗ till inläggetDet funkar ja.Hej, jag undra om min data klara av 64-bits för jag ska byta från 32 till 64
"KOlla min datas Spec.."
↗ till inläggetHej, jag undra om min data klara av 64-bits för jag ska byta från 32 till 64
"KOlla min datas Spec.."
Ja din dator kommer klara att köra 64 bit.
"Det står "X86-Based PC", delvis 32-bit. Så din dator hanterar enbart 32-bitar. Skulle den ha varit en 64-bitars dator, hade det stått något i stil med "X64-Based PC"."
Så står det för att han kör 32 bitars system...
Tack alla, :D men de som vill svara gärna xd :)
↗ till inlägget↗ till inläggetHej, jag undra om min data klara av 64-bits för jag ska byta från 32 till 64
"KOlla min datas Spec.."
Ja din dator kommer klara att köra 64 bit.
"Det står "X86-Based PC", delvis 32-bit. Så din dator hanterar enbart 32-bitar. Skulle den ha varit en 64-bitars dator, hade det stått något i stil med "X64-Based PC"."
Så står det för att han kör 32 bitars system...
Man lär sig nått varje dag. =)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in