Fortfarande kass på texter
Sov Gott:)
↗ till inläggetJa riktigt ful text >.<Fortfarande kass på texter
Gör ngt större, lite tydligare och mer i hörnet?
Inte sån här liten text som man inte vill någon ska läsa. :)
↗ till inlägget↗ till inläggetJa riktigt ful text >.<Fortfarande kass på texter
Är så kass på texter så blir bara fulare om jag göra större, btw så tycker jag den syns ganska bra iaf men inte snygg;)
↗ till inlägget↗ till inläggetFortfarande kass på texter
Ja riktigt ful text >.<
Är så kass på texter så blir bara fulare om jag göra större, btw så tycker jag den syns ganska bra iaf men inte snygg;)
Kan bero på min skärm. Har en gammal stor skärm som inte klarar alla färger m.m.
Tror jag har 16bits färger , medans dom flästa +90% (enligt w3school) har 32bits färger (max).
Vilka program använder ni för att göra såna här bilder? :P
↗ till inläggetPhotoshop/GIMP.Vilka program använder ni för att göra såna här bilder? :P
↗ till inlägget↗ till inläggetPhotoshop/GIMP.Vilka program använder ni för att göra såna här bilder? :P
Okej, Tack då laddar jag ner GIMP då! orkar inte registrera mig på photoshop >.<
↗ till inläggetVilka program använder ni för att göra såna här bilder? :P
PS/GIMP/paint.net(?)
↗ till inläggetVilka program använder ni för att göra såna här bilder? :P
Photoshop/GIMP.
Okej, Tack då laddar jag ner GIMP då! orkar inte registrera mig på photoshop >.<
Personligen föredrar jag paint.net före GIMP.
paitn.net är rätt kraft fullt och rätt nybörjar vänligt.
OBS! paint.net
↗ till inläggetSätt inte svartbakgrund med röd färg över, testa ta röd och gul eller grön och blå, mixa ihop dom, överlappa dom inte, utan blanda ihop dom med effekter istället, tona ut färgerna osv.
Och rita BAKOM orcen, inte runt om.
↗ till inlägget↗ till inläggetSätt inte svartbakgrund med röd färg över, testa ta röd och gul eller grön och blå, mixa ihop dom, överlappa dom inte, utan blanda ihop dom med effekter istället, tona ut färgerna osv.
Och rita BAKOM orcen, inte runt om.
Okej, tack.
Vet ni några bra sidor med renders?
↗ till inläggetGamerenders, du måste vara medlem dock. Och om du inte skrivit typ.. 80 posts så får du inte access till Premium renders, alltså riktigt bra cuttade renders. Men de vanliga nonpremium brukar vara bra nog.Vet ni några bra sidor med renders?
↗ till inläggetVar 100...↗ till inläggetGamerenders, du måste vara medlem dock. Och om du inte skrivit typ.. 80 posts så får du inte access till Premium renders, alltså riktigt bra cuttade renders. Men de vanliga nonpremium brukar vara bra nog.Vet ni några bra sidor med renders?
Så måste spamma ner med 100 "nice" "lol ugly number X" :(
----
Var nice renders i gratis forumet.
Ska börja på en ny halo render.
↗ till inläggetVar 100...↗ till inläggetVet ni några bra sidor med renders?
Gamerenders, du måste vara medlem dock. Och om du inte skrivit typ.. 80 posts så får du inte access till Premium renders, alltså riktigt bra cuttade renders. Men de vanliga nonpremium brukar vara bra nog.
Så måste spamma ner med 100 "nice" "lol ugly number X" :(
----
Var nice renders i gratis forumet.
Ska börja på en ny halo render.
Planetrenders.net är annars en av de största sidorna, bara att registrera sig så får du tillgång till alla renders.
↗ till inlägget↗ till inläggetDet står "lögnara", men annars var den nice! :DGjorde om headern till bloggen lite, massa random shit är festligt.
http://img341.imageshack.us/img341/1710/hejb.jpg
upptäckte detta ja haha, det gick lite för snabbt där helt enkelt <_<
http://i32.tinypic.com/4jas9j.jpg
Blev riktigt nöjd, comments?
↗ till inläggetDet där var ren rött i en ren ton, testa blandade färger med blandade toner.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in