http://data.fuskbugg.se/skogsturken/8D.png
Jag är V.I.P!
http://data.fuskbugg.se/skogsturken/8D.png
Jag är V.I.P!
Lagom stor kista eller?
Snyggt guldtak btw, var fan fick ni allt det ifrån?
↗ till inläggetLagom stor kista eller?
Snyggt guldtak btw, var fan fick ni allt det ifrån?
Han är ägaren, så han kan spawna saker :P
Det tog ungefär 600 glas att göra pyramiden :D
Jag Är V.I.P och Byggare
Mitt Minecraft Hus vet att det är en dålig video har skaffat en Game Recorder nu
↗ till inlägget*bild*
Jag är V.I.P!
Nu är det inte en hemlig ingång nu när du har sagt det xD, men coola byggnader :P.
↗ till inläggetLaddade ner det gratis (lolol, haxorz, har hackade filen om nån vill ha) och fan vad kul det är :D
Funkar den till mac? :)
↗ till inlägget↗ till inläggetLaddade ner det gratis (lolol, haxorz, har hackade filen om nån vill ha) och fan vad kul det är :D
Funkar den till mac? :)
Jag vet inte. Har det bara på min laptop, och den är en PC.
Men .jar-filer fungerar på Mac, så det borde gå.
Skulle man kunna få den?
↗ till inläggetSkulle man kunna få den?
http://www.minecraft.net/download.jsp
Du behöver dock fixa ett crack, men vet inte om det funkar på Mac.
Jo, men Fruktnystan snackade ju om nån hackad fil.
Han har bara en modifierad .minecraft mapp, finns att ladda ner på diverse olagliga sidor (du vet troligtvist vilken jag menar..)
Som gör att han kan spela hela spelet gratis? Eller är det något jag har missförstått? :)
Jag har ju liksom laddat ner spelet från sidan, men Offline-knappen är grå och går inte att klicka på. Är inte så bra på sånt här.
Han kan inte köra online (som är jävligt roligt, kör det just nu med lite folk) men annars så kan man det. Men vet inte hur det är med mac men han har bytt ut en mapp så den tror du kört online på din dator förut, och då kan man trycka på offline knappen.
Och hur byter man ut mappen då, när man har den rätta.
Själv har man alphan gratis. Men jag får enligt fuskas regler inte berätta hur jag fick det :(
↗ till inläggetSjälv har man alphan gratis. Men jag får enligt fuskas regler inte berätta hur jag fick det :(
Pirat Hamnen
Satte mig och gjorde en ny värld på easy bara för skojs skull.
Gick runt lite precis efter spawnen och helt plötsligt ser man en liten glänta där 2 penisar och 3 zombies som står och väntar på en.
Trevligt. =P
↗ till inläggetSatte mig och gjorde en ny värld på easy bara för skojs skull.
Gick runt lite precis efter spawnen och helt plötsligt ser man en liten glänta där 2 penisar och 3 zombies som står och väntar på en.
Trevligt. =P
Ja de e lite småkul
Så jag fick filen av Fruktnystan. När jag sedan ska öppna filen verkar det som om filformatet inte går att öppna på mac? Det slutar med att jag laddar ner ett program som kan öppna .7z filer på mac, men plötsligt när den laddat ett tag står det "Error: Unexpected end of input stream", fattar inte alls varför den säger så. Ibland blir man less på Mac alltså <_<
EDIT: Fick upp filen, men förstår inte hur jag ska göra med macen. Hittar inte den där .minecraft.
Kan Någon Berätta Hur man gör en Server?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in