här. jag blev nöjd med den
Fuskas Spriteshop! Läs Första Inlägget Innan Du Postar!
↗ till inläggethär. jag blev nöjd med den
Använd förstoringsglaset i verktygslådan istället för att förstora med markören. På det sättet ser du alla pixlar utan att förstöra bilden.
Beställ också efter varje gjord bild för att hålla tråden vid liv.
Wailord - snorlax
http://u.snelhest.org/i/2010/11/29_6178.PNG
inte nöjd. :/
Gyarados - Blastoise
↗ till inläggethttp://u.snelhest.org/i/2010/11/29_6178.PNG
inte nöjd. :/
Gyarados - Blastoise
Sjukt svår att hitta på något att göra med, därför den blev sådär ;-/
Arcanine - Houndoom
↗ till inläggethär är den. Blev inte alls nöjd
Beställ efter varje då din lilla jordnöt, Grumpig - charmeleon
Nej. Det är inte så tråden är strukturerad och ingen har sagt att det ska vara så heller.
↗ till inläggetNej. Det är inte så tråden är strukturerad och ingen har sagt att det ska vara så heller.
Är du trög? Om man inte beställer efter varje post så kommer ingen att beställa och då kommer ingen skriva i tråden och då blir den inaktiv. Kom inte och tjafsa för tjafsandes skull.
Håll er till ämnet...
här får du Antonioz! Din lilla jordnöt
↗ till inläggetjag vill ha typhlosion och ursanighär får du Antonioz! Din lilla jordnöt
↗ till inläggethär får du Antonioz! Din lilla jordnöt
↗ till inläggetjag vill ha typhlosion och ursanighär får du Antonioz! Din lilla jordnöt
Tack :)
Är inte det där keckleon och inte charmeleon?
Slugma - celebi
↗ till inläggetjag försökte men det gick inge bra....Men jag gjorde en annan pokemon.
jag vill ha Electabuzz och blastoise
Walrein - Seviper
Ser ni vad som händer när ingen beställer efter varje inlägg? Tråden dör ut och jag blir sugen på att göra nya sprites.
Kingdra - milotic
Det är inte därför tråden dör. Hela Pokémon-delen har hållit på att dö länge nu.
Joel ditt pessimistiska ostron, just nu bidrar du inte riktigt till att motverka att forumet blir inaktivt.
Krabby - Eevee
Kunde ha bearbetats mer, men det är mitt i natten så palla.