kommer mafia 2 och komma ut eller e de bara ett rykte som har spridits mycke!
mafia 2
Det e mest ett ryckte som spridits... Men man vet ju aldri, kan ju komma en 2.a, men det tvekar jag på..
Säkert ett rykte...
är inte det spam henk_a eller fast jag vet inte. och jag håppas att mafia 2 ska koma ut någon gång 2004
Man har ju inte hört nånting om att ett Mafia 2 kommer komma, bara det där ryktet som aldrig stämmer... Så om det skulle komma en 2.a så tror jag inte att den skulle komma förs 2005..
JAG MED !!!!!!!! :Där inte det spam henk_a eller fast jag vet inte. och jag håppas att mafia 2 ska koma ut någon gång 2004
Nej, ullbergan han får sin röst framfört.
Ja jag hoppas att mafia 2 kommer.
Mafia2 måste komma! Mafia är tidernas bästa spel.Eller hur?
Mafia 2 planeras komma våren/sommaren 2005.
Vad bra,för det är tidernas bästa spel(enligt mig)
Aldrig sett det , vad går det ut på ?
Det är ungefär som GTA3 men man är en mafiakille som gör en massa uppdrag! DET ROCKAR!!
Planeras komma??? det planeras ingenting, ba så du vet d......Mafia 2 planeras komma våren/sommaren 2005.
Det gör det ju visst! Dom jibbar jum med det!
Är det verkligen bättre än Vice City?....
Var har du sett nånstans att det kommer komma da? ...Det gör det ju visst! Dom jibbar jum med det!
ge mig en länk, annars tror jag dig ej ...
tyvärr ingen länk.tror det kommer 2005
Darth Vader, jag snackar med "Zion", pga. han säger att Mafia 2 kommer komma, men det kommer ej komma, inte förrs han givit mig bevis, men han kommer inte ge mig bevis, för det finns inga, han ba "gissar" att det kommer komma 2005.. Dem planerar ingenting just nu, dem har inte ens påbörjat me spelet ..
Så OM det kommer komma, tror jag inte vi kommer få se det förrs 2006..
det stod att det skulle komma i pcgammer i mars nummret men sen har det inte ståt på nåra fler av pcgamer tidningarna
chaos har rätt dom planerar att lägga ut de 2005 men eve´ntuellt blir det föresningarMafia 2 planeras komma våren/sommaren 2005.