HTC Desire är ruskigt fin, tänkte själv ta en sådan innan jag blev övertalad att köpa en ip 4a istället.
Det är jäkligt hett inom mobil branschen just nu, nya modeller var och varannan dag, och den ena ska vara bättre än den andra, vissa har så mycket bättre kamera, vissa bättre skärpa på skärmen, vissa snabb cpu, sen den eviga frågan om android eller smartphone.
Men sedan om man tänker efter lite, hur ofta använder man egentligen alla dessa finesser?, kan ju själv säga att min kamera är ju knappt använd, så jäkla dålig zoom förmåga i mobiler så jag föredrar riktiga kameror, cpu'n behöver inte vara så jäkla snabb för min del, kan gott och väl vänta några sekunder för att spotify ska starta tex.(föredrar att ha en snabb o fin dator istället, skönare framför trippla skärmar än en som är några cm). Och vad beträffar smartphone eller android, tycker det hela har blivit en mac vs windows fråga av det hela, båda sakerna funkar helt utmärkt.
vill bara komma med det, att de spelar ingen roll vad du väljer, utan ta bara den som du själv vill ha,,, och inse sanningen, om några år är den gammal och omodern, och förmodligen trasig ( kan nästan lova att mobiltillverkar apar efter biltillverkarna och skapar medvetet felande länkar som är gjorda för att gå sönder så fort garantin är slut så man vill ha en nyare modell)
Kommer ihåg när färgdisplayen var hett, man tävlade om vem som hade mest färger i den lilla lilla skärmen, och gräver jag lite djupare i minnet så kommer jag ihåg när jag gick i 3an i grundskolan, endag på bamba, min kompis på den tiden satt och skämtade om att "snart kanske det kommer mobiler med färger i skärmen" och alla vi skrattade sedan gott åt de, jäkla mycket som har hänt inom teknikens värld sedan dess :P