💬
Logga in
Fuska.se

Första Kyssen?

197 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Hade ett förhållande från 3an-6an som blev rätt seriöst i 6an (så seriöst som ett förhållande kan bli i 6an) och första kyssen var väl där nånstans.

Tror jag har en annan tös på G nu. Är lite osäker på vad hon tycker, men det känns som hon gillar mig (någon som vet några tecken på om hon skulle gilla mig?).

Så jag hoppas på nåt mer seriöst där inom en snar framtid.

Några lätta tecken att se om hon gillar dig är att om hon tex. Skrattar åt dina aslama skämt, tittar bort när du tittar på henne osv. Eller så säger du bara vad du känner, känner hon likadant blir det profit, annars så är det bara gå vidare.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Några lätta tecken att se om hon gillar dig är att om hon tex. Skrattar åt dina aslama skämt, tittar bort när du tittar på henne osv. Eller så säger du bara vad du känner, känner hon likadant blir det profit, annars så är det bara gå vidare.

Har aldrig dragit nåt aslamt skämt, brukar tänka igenom vad jag säger. Vi kollar ofta varandra i ögonen och ler, hon verkar ofta sänka sin röst när jag pratar med henne. Vi har suttit bredvid varandra mycket på lektionerna och jobbat ihop i skolan senaste veckan.

Oh glömde, jag vill verkligen inte säga något och förstöra vår vänskap om fallet skulle vara att hon inte har samma känslor tbx :/

Senast ändrad:

23 Jan 2011
Nivå 0 · Nykomling

Första kyssen måste ju ha varit nån gång i en sån där larvig puss-lek där där pojkarna låtsades vara livrädda för att bli bli fångade och bli "kyssta" som bestraffning.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Första kyssen måste ju ha varit nån gång i en sån där larvig puss-lek där där pojkarna låtsades vara livrädda för att bli bli fångade och bli "kyssta" som bestraffning.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Har aldrig dragit nåt aslamt skämt, brukar tänka igenom vad jag säger. Vi kollar ofta varandra i ögonen och ler, hon verkar ofta sänka sin röst när jag pratar med henne. Vi har suttit bredvid varandra mycket på lektionerna och jobbat ihop i skolan senaste veckan.

Oh glömde, jag vill verkligen inte säga något och förstöra vår vänskap om fallet skulle vara att hon inte har samma känslor tbx :/

Om ni verkligen är bra vänner, så kommer hon "förlåta" dig för det. Inte för att det finns något att förlåta direkt. Och om ni kollar varandra i ögonen och ler är det ganska säkert att hon tycker om dig extra mycket.. Go for it säger jag bara.

29 Jan 2011
Nivå 0 · Nykomling

jag är typ på G :rolleyes: med en tjej tror jag hon tittade åt mig mera i typ 2an hur ska jag få henne jag tror inte på nån kärlek. något tips snälla!!!!! jag ville ha henne suck! ho är så ....äsch glöm det

Nivå 0 · Nykomling

Typ i 5:an någon gång.

7 Feb 2011
Nivå 0 · Nykomling

Har faktiskt aldrig kysst någon.

Tänker inte göra det för att få det gjort så att säga heller. Ska vara med rätt person :)

8 Feb 2011
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Tänker inte göra det för att få det gjort så att säga heller. Ska vara med rätt person :)

Det är inte sex grabben, ut och pussa alla flickor nu!
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Det är inte sex grabben, ut och pussa alla flickor nu!

Äsch, första kyssen ska fan vara speciell.
Nivå 0 · Nykomling

Jag har inte kysst någon för ingen vill kyssas tillbaka :(

17 Feb 2011
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Äsch, första kyssen ska fan vara speciell.

NEIN, NEIN, NEIN!

Sluta överdriva, första kyssen är inte så speciell. Det kommer du upptäcka om du kanske har kyssts med X antal flickor och sedan kysser en som aldrig har kyssts förut. Det är skit dåligt.

Also, I dont remember.

24 Feb 2011
Nivå 0 · Nykomling

Min första kyss var helt underbar, jag var verkligen jättekär och hur nervös som helst.

Men som du precis skrev Damel, tyckte tjejen som hade kyssts förut inte att det var lika underbart. ;)

Men för mig var den nog det sjukaste och mest underbara som någonsin hänt mig. Vi är fortfarande tillsammans btw, efter 1 år och 4 månader. :)

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Kanske är mer att du inte har någon att kyssa?

Dessutom ska första kyssen inte vara särskilt speciell. Det är ditt första ligg som ska vara det.

25 Feb 2011
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Kanske är mer att du inte har någon att kyssa?

Dessutom ska första kyssen inte vara särskilt speciell. Det är ditt första ligg som ska vara det.

Välkommen till 2011, alla ligger med alla.
26 Feb 2011
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Välkommen till 2011, alla ligger med alla.

Det varierar ju från person till person och från kille till tjej. Själv vill jag gärna göra det med någon jag gillar, inte med någon man precis träffat på fyllan.
Nivå 0 · Nykomling

Speciellt och speciellt. Det viktigast om man ska ha sex är väl att man känner sig trygg med varandra, så att det inte gör något om det blir fel (vilket det i princip alltid blir första gången). De två, tre första gångern jag hade sex var rätt trista men sen blev det bättre och bättre. :)

Så första kyssen kändes betydligt mer speciell än första sexet för min del.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Min första kyss var helt underbar, jag var verkligen jättekär och hur nervös som helst.

Men som du precis skrev Damel, tyckte tjejen som hade kyssts förut inte att det var lika underbart. ;)

Men för mig var den nog det sjukaste och mest underbara som någonsin hänt mig. Vi är fortfarande tillsammans btw, efter 1 år och 4 månader. :)

Nice =) Jag hade dock turen att ha min första kyss med någon som heller aldrig hade gjort det.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in