💬
Logga in
Fuska.se

Macro

34 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

kan man göra en macro som startar BOS,SOR och RF? (pally)

Utveckla, vet inte vad BoS SoR och RF är för något :D
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #22

Blessing of Sanctuary, Seal of Righteosness, Righteous Fury. Skulle skrivit det egentligen men orkade inte :D

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Blessing of Sanctuary, Seal of Righteosness, Righteous Fury. Skulle skrivit det egentligen men orkade inte :D

#showtooltip Blessing of Sanctuary

/cast Blessing of Sanctuary

/cast Seal of Righteousness (stavning?)

/cast Righteous Fury

Då om du har target på någon annan så gör den Blessing of Sanctuary på ditt target om det är friendly, sen Seal of Rigtheousness sen Righteous Fury, sen tillbaka till Blessing of Sanctuary, du måste trycka 3 gånger också.

/castsequence reset=60/target Blessing of Sanctuary, Seal of Righteousness, Righteous Fury

Den här castar Blessing of Sanctuary, Seal of Righteousness, Righteous Fury i den ordningen, men när du trycker Blessing of Sanctuary kommer den sätta en timer som resettar efter 60 sec och börjar om på Blessing of Sanctuary igen. Den resettar när du byter target också, så du kan buffa med den och om du trycker 3 gånger inom 60 sec så buffar den dig själv med seal of righteousness och righteous fury.

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #24
↗ till inlägget
↗ till inlägget

/cast Righteous Fury

Då om du har target på någon annan så gör den Blessing of Sanctuary på ditt target om det är friendly, sen Seal of Rigtheousness sen Righteous Fury, sen tillbaka till Blessing of Sanctuary, du måste trycka 3 gånger också.

/castsequence reset=60/target Blessing of Sanctuary, Seal of Righteousness, Righteous Fury

Den här castar Blessing of Sanctuary, Seal of Righteousness, Righteous Fury i den ordningen, men när du trycker Blessing of Sanctuary kommer den sätta en timer som resettar efter 60 sec och börjar om på Blessing of Sanctuary igen. Den resettar när du byter target också, så du kan buffa med den och om du trycker 3 gånger inom 60 sec så buffar den dig själv med seal of righteousness och righteous fury.

ok tackar :) sry för felstavningen B)

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

/cast Righteous Fury

Fast den där kommer casta BoS, sen inget mer
14 Feb 2011
Nivå 1 · Novis

kan man göra en macro så att man castar olika saker beroende på stancen? t.ex i bear och cat.

16 Feb 2011
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

kan man göra en macro så att man castar olika saker beroende på stancen? t.ex i bear och cat.

Det finns ett macro för farie fire, som gör att du kastar rätt faire fire i rätt form.
17 Feb 2011
Nivå 3 · Lärling

En användbar macro är om man är lat att skriva t.ex.:

LFM Onyxia 80+/w for inv ... något ditåt, jag gör såhär xD

18 Feb 2011
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Det finns ett macro för farie fire, som gör att du kastar rätt faire fire i rätt form.

jag men tex om jag är i bear så gör jag enrage på G och om jag är cat så kasnke jag gör rip eller något? det ska ju vara samma keybind, fast göra olika saker i olika stancer.

↗ till inlägget

jaha??
21 Feb 2011
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

jag men tex om jag är i bear så gör jag enrage på G och om jag är cat så kasnke jag gör rip eller något? det ska ju vara samma keybind, fast göra olika saker i olika stancer.

Jag antar att du gör på samma sätt då, men fast med Enrage och Rip ist för Feari fire (feral) och Farie fire.
22 Feb 2011
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Jag antar att du gör på samma sätt då, men fast med Enrage och Rip ist för Feari fire (feral) och Farie fire.

kan inte den macron?? hur är den?

varför kan jag inte får sånna långa macros att fungera? jag kan bara få t.ex

/cast Nature's grasp

/cast barkskin

att fungera. jag har kolla på internet och skrivit av, fast det har inte gått??

13 Mar 2011
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

kan inte den macron?? hur är den?

varför kan jag inte får sånna långa macros att fungera? jag kan bara få t.ex

/cast Nature's grasp

/cast barkskin

att fungera. jag har kolla på internet och skrivit av, fast det har inte gått??

okej, jag har kommit på hur jag ska göra. det var ju löjligt lätt :P

när man byter form som byter ju barsen sej själva, så där kan man ha en keybind. men sen när jag speccar om till resto så är alla keybinds fel, kan man inte fixa så man har olika binds på olika speccar?:P

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Eller så håller du bara inne Alt sen använd piltangent upp så får du upp det du skrivit förut. Ctrl C + Ctrl V funkar också. Om du har Prat 3 behöver du bara använda piltangent upp istället för att hålla inne Alt.
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

okej, jag har kommit på hur jag ska göra. det var ju löjligt lätt :P

när man byter form som byter ju barsen sej själva, så där kan man ha en keybind. men sen när jag speccar om till resto så är alla keybinds fel, kan man inte fixa så man har olika binds på olika speccar?:P

Jag förstår inte riktigt problemet, för när du e dual specade, så ändras ju dina spels på actionbaren.
Nivå 1 · Novis

Jo, jag använder ju bartender, och om man bindar tex. Bar 2, 2. Så kommer ju den binden stanna kvar där när jag speccar om. Det är det som är problemet. Kan man inte ha olika binds på olika speccar?

om ni förstår vad jag menar :P

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in