💬
Logga in
Fuska.se

Bästa Blåsningen 1:a April

15 svar · startad

Trådstartare #1

Jo...Hej. Har ni blåst någon riktigt stort den 1:a April nån' gång? Idag lurade min klasskompis mig och mina polare på karameller med citronsyra på.....

↗ till inlägget

Jo...Hej. Har ni blåst någon riktigt stort den 1:a April nån' gång? Idag lurade min klasskompis mig och mina polare på karameller med citronsyra på.....

Gjorde det här buset på min broder

Idag var det en lärare som låtsades att han hade stukat foten, och gick på kryckor. Och en annan lärare som lurade alla att det var oförberett prov. J*vla lirare till lärare vi har! :P

↗ till inlägget

Idag var det en lärare som låtsades att han hade stukat foten, och gick på kryckor. Och en annan lärare som lurade alla att det var oförberett prov. J*vla lirare till lärare vi har! :P

det andra fick vi idag.

Men jag var smart och visste vilken dag det var XD

Orkade inte komma på något, sa att jag fått mina odds att gå in och vinsten blev 100kr x 490 i odds. En hel del gick på det och så är man nöjd, kanske första gången jag lagt tid på det.

Jag sa; "Din mamma är smal"

Polare; :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Moi; APRIL APRIL lololol

2 Apr 2011
Trådstartare #8

HAHAHAHA, Collez! Den var ju awesome!

Senast ändrad:

↗ till inlägget

↗ till inlägget

fan vad taskigt XD
↗ till inlägget

Hemskt. Väx upp.

Haha ta det lugnt, inte jag som gjorde det. Hittade den på existenz bara o tyckte den va rolig.

7 Apr 2011
Moderator Moderator

MMO Champions fejkade Blue Post (WoW) var sjukt bra :)

9 Apr 2011
↗ till inlägget

MMO Champions fejkade Blue Post (WoW) var sjukt bra :)

Har du länken? Missade den och vet inte vad jag ska klicka mig vidare på :o
11 Apr 2011
↗ till inlägget

GUD VAD ROLIG DU EEEEEE ELLER!!!!!! LOL.
14 Apr 2011
Moderator Moderator

Det där är väl snarare en "rape" snarare än april skämt. För de som inte känner till begreppet "facerape" är det när man skriver oseriösa saker från andras användare för att j*vlas (på skoj alltså). Det har utvecklats extremt mycket, nu finns det mailrape, smsrape, och mycket mer. Ett roligt fenomen ;)

@Ryssfemma, den blåa posten längst ner på denna sida http://www.mmo-champion.com/content/?page=3

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in