Jo...Hej. Har ni blåst någon riktigt stort den 1:a April nån' gång? Idag lurade min klasskompis mig och mina polare på karameller med citronsyra på.....
Bästa Blåsningen 1:a April
↗ till inläggetJo...Hej. Har ni blåst någon riktigt stort den 1:a April nån' gång? Idag lurade min klasskompis mig och mina polare på karameller med citronsyra på.....
Gjorde det här buset på min broder
Idag var det en lärare som låtsades att han hade stukat foten, och gick på kryckor. Och en annan lärare som lurade alla att det var oförberett prov. J*vla lirare till lärare vi har! :P
↗ till inläggetIdag var det en lärare som låtsades att han hade stukat foten, och gick på kryckor. Och en annan lärare som lurade alla att det var oförberett prov. J*vla lirare till lärare vi har! :P
det andra fick vi idag.
Men jag var smart och visste vilken dag det var XD
Orkade inte komma på något, sa att jag fått mina odds att gå in och vinsten blev 100kr x 490 i odds. En hel del gick på det och så är man nöjd, kanske första gången jag lagt tid på det.
Jag sa; "Din mamma är smal"
Polare; :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Moi; APRIL APRIL lololol
HAHAHAHA, Collez! Den var ju awesome!
↗ till inläggetfan vad taskigt XD
↗ till inlägget
Hemskt. Väx upp.
Haha ta det lugnt, inte jag som gjorde det. Hittade den på existenz bara o tyckte den va rolig.
MMO Champions fejkade Blue Post (WoW) var sjukt bra :)
↗ till inläggetHar du länken? Missade den och vet inte vad jag ska klicka mig vidare på :oMMO Champions fejkade Blue Post (WoW) var sjukt bra :)
↗ till inläggetGUD VAD ROLIG DU EEEEEE ELLER!!!!!! LOL.
Det där är väl snarare en "rape" snarare än april skämt. För de som inte känner till begreppet "facerape" är det när man skriver oseriösa saker från andras användare för att j*vlas (på skoj alltså). Det har utvecklats extremt mycket, nu finns det mailrape, smsrape, och mycket mer. Ett roligt fenomen ;)
@Ryssfemma, den blåa posten längst ner på denna sida http://www.mmo-champion.com/content/?page=3