Värld: 8
Poäng (sammanlagt): 18k.
stam: Glory
:)
Värld: 8
Poäng (sammanlagt): 18k.
stam: Glory
:)
Värld 5
Poäng: 249 (just nu)
jag är vid sydost
stam: Raven
okej. nu har jag 506 poäng :D
Har spelat. Mitt acc finns kvar men min by är troligen död. Spelade seriöst ett tag men när jag hade varit i Egypten i tio dagar så var byn förstås förstörd.
spelade för ett tag sen, nådde 15k poäng men blev sedan adlad så jag spelar inte mera.
jag spelar på v1 och v4 heter samma som här alltså tobbex7
har nu ca 3 byar och 2000-3000 poäng i varje :)
asså på värld 4 men jag har slutat nu :P
Namn: Lord Lime
Värld: 5
Poäng: ca 10000 Hade 50000 men blev sönder adlad
Stam: SeT <3
asså slutat på V4
Ingen som kör på V8? :/ som är nära K65
har spelat. la av när det blev sommarlov och jag inte satt lika mycket vid datorn, då är det mer eller mindre kört. TW är konstruerat så att ju mer som spelar, desto högre konkurenns och dessto svårare att komma in som ny. spelade när det var nytt på de engelska servrarna. det är totalt omöjligt där nu. dessutom tycker jag det låser ens liv med att man måste vara online när man kan uppgradera.
Åkej..
Själv har jag all tid i världen. men jag är nästan ute hela tiden på sommar lovet.
för jag har uppgraderat allt till max. så ja.. -.-
Snälla använd sökfunktionen, finns säkert 20 sådana här trådar som knappt är 3 månader gamla.
v.11 heter wigenda.....stam booyaa
Nice bump!
Spelade på V10, hade typ 150 byar när jag slutade.
Hamnade i krig mot en stam som jag låg granne med, fick mig ett par byar där, men eftersom resten av stammen failade totalt och förlorade by efter by så tröttnade jag. Hade ett säkert kort till den största stammen (som vann för någon månad sen). Men tröttnade lite på att allting handlade om TW.. Sov knappt på natten för man var tvungen att kolla anfall, gick upp tidigt för att kolla anfall o.s.v.
Gjorde ganska många scripts dock.. Det var det roligaste av allt :)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in