💬
Logga in
Fuska.se

Skryttråden

425 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

Jag har personligen varit nere i bergsanläggningen på Muskö örlogsbas(morsan jobbade inom Försvaret och hade ett antal ärenden där).

Tror det var runt 2002 någon gång, då anläggningen användes privat av Försvarsmakten, och var ej till viss del uthyrd till andra företag bl.a. Kockums vilket den är idag. Jäkla stor säkerhet (var det) där alltså.

Just den dagen när jag kom in via huvudingången var draperierna stängda då de gjorde något hemligt arbete vid ingången, så jag fick vänta kanske 30 min för att komma in. Tyvärr får man ju inte beskriva vad man sett där inne, enligt de gällande föreskrifterna vid den tidpunkten jag var där. :(

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Jag har varit på Esrange, ett rymdforsknings område i Kiruna, och IRF, Institutet för Rymd Fysik, två gånger

Nivå 0 · Nykomling

min video på youtube har snart 70k views

Nivå 0 · Nykomling

Fick nyss 5 under par (-5) på 9-håls rundan på "Classic" banan i Wii Sport Resort ! 3:

Nivå 0 · Nykomling

Jag har vart i Cuevas del Drach.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #206
↗ till inlägget

Ok jag är faktiskt avundsjuk. Jag är med så länge jag inte behöver betala nått. Så fort de giriga gnidarna ska ha betalt för sin sagoverksamhet kan de vänta sig nada.

Hrm hrm.

Jag får se på film, äta goda mackor med te, kolla på film, göra roliga övningar, få en egen bibel, umgås på ungdomsavdelningen när jag vill, åka på läger, och få massa nya kompisar. Kostar inget extra.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Hrm hrm.

Jag får se på film, äta goda mackor med te, kolla på film, göra roliga övningar, få en egen bibel, umgås på ungdomsavdelningen när jag vill, åka på läger, och få massa nya kompisar. Kostar inget extra.

Om jag inte är helt ute och cyklar så betalar din familj, i och med sitt medlemskap, skatt till Svenska Kyrkan.
Nivå 0 · Nykomling
Skatteverkets infromationssida för avgift till trossamfund.

Senast ändrad:

23 Nov 2011
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #209
↗ till inlägget

Om jag inte är helt ute och cyklar så betalar din familj, i och med sitt medlemskap, skatt till Svenska Kyrkan.

[/quote/]

ja men daves inläg syftade på att han betalade skatt för det han trodde gick till sagoverksamhet, men kolla vad jag får göra genom att vara medlem i svenska kyrkan. Pengarna går inte alls bara till löjliga grejer.

Och dessuto skrev jag kostar inget EXTRA.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

ja men daves inläg syftade på att han betalade skatt för det han trodde gick till sagoverksamhet, men kolla vad jag får göra genom att vara medlem i svenska kyrkan. Pengarna går inte alls bara till löjliga grejer.

Kyrkoskatten kostar visst extra, 1% extra på din skatt. Det räcker gott och väl, mackor kan man äta hemma. Men vi glider låååångt ifrån ämnet nu.

Jag är allmänt duktig på PHP.

Nivå 0 · Nykomling

Jag har MVG i 6 ämnen och pluggar enormt sällan hemma :o

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Hrm hrm.

8 av de 9 grejjerna behövs inget religiöst samfund för att du ska få göra och jag hade kunnat tänka mig att betala 1% mer i skatt för att ungdomar skulle få göra det, synd att det går till ett religiöst samfund bara. Vidare hade jag kunnat betalat mer än så för att förhindra att biblar gavs ut. Ge folk "Om arters uppkomst" eller någon annan vettig bok istället.

Ont:

Jag fick 10 MVG i grundskolan.

Nivå 0 · Nykomling

Layton:

Det beror väl på hur man ser det? ''Äta goda mackor, kolla på film''..

OnT: Jag har ingenting att skryta om för tillfället, så jag skryter väl om det.

Senast ändrad:

24 Nov 2011
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #214

Jag får ha roligt, är det dåligt?

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Jag får ha roligt, är det dåligt?

Poängen är att du inte behöver kyrkan för att göra det där grejerna.

OnT: Jag nailade min psykologiskrivning så jävla hårt. B)

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #216
↗ till inlägget

Poängen är att du inte behöver kyrkan för att göra det där grejerna.

OnT: Jag nailade min psykologiskrivning så jävla hårt. B)

Det är roligt och intressant att lära sig om vår religion här i sverige. Kyrkorna här i sverige ska också bevaras. Folk kallar de giriga, men vad glad att vi slipper avlatsbreven och lämna vårt tionde till kyrkan...

Skryt: Min kroppslängd är nice.

Nivå 0 · Nykomling

Har idrott som första lektion i 50 minuter imorgon och jag slutar direkt efter det. B)

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

vår religion här i sverige.

Och vad ska det mena? Svenska staten och kyrkan är åtskilda tack och lov.
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Har idrott som första lektion i 50 minuter imorgon och jag slutar direkt efter det. B)

Jag är ledig Måndagar,Torsdagar,Fredagar.

2h lektion Tisdagar och 1h på onsdagar. :)

Nivå 0 · Nykomling
Att mitt livs uppdrag kommer att vara att utplåna all religion. Endast då kan vi få fred.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in