💬
Logga in
Fuska.se

Jtag

22 svar · startad

Nivå 2 · Novis

asså såvitt jag vet så kan man väl inte köra mw2 med jtag och inte bli bannad?

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Då antar jag väl att skolan här valde tt låta 8:or och 9:or att stanna kvar på gamla betygs kriterierna för att inte försämra betygen.

Bättre val enligt mig.

Betygskriterierna är likadana som förr, det är betygssystemet de har ändrat på.

På våran skola så har nuvarande sjuor och åttor betygen F, E, D, C, B och A medans niorna har IG, G, VG och MVG.

On-topic:

Att använda Jtag's online är det mest idiotiska man kan göra. Så snart som man startat upp en Jtag online så dröjer det 2-4 timmar innan den bannas. Så jag rekommenderar inte att starta upp en Jtag online, men offline fungerar det helt perfekt.

Så nej Jeppe9, du har inte kunskapen inom jtags, flashing eller något som helst av hacking. Jag vill inte trakassera dig för mycket men, du har ganska utgångna kunskaper inom hacking.

Precis som QuinnoX sa. De flesta som använder jtag online är de som skapar 10th prestige lobbies på mw2, och under de 2-4 timmar de har på sig innan deras Jtag blir bannad, så ser de till att de tjänar bra på det genom att begära att deras "kunder" ger dem microsoft points i utbyte mot tionde prestige, lvl 70 = Profit!

11 Dec 2011
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Betygskriterierna är likadana som förr, det är betygssystemet de har ändrat på.

På våran skola så har nuvarande sjuor och åttor betygen F, E, D, C, B och A medans niorna har IG, G, VG och MVG.

On-topic:

Att använda Jtag's online är det mest idiotiska man kan göra. Så snart som man startat upp en Jtag online så dröjer det 2-4 timmar innan den bannas. Så jag rekommenderar inte att starta upp en Jtag online, men offline fungerar det helt perfekt.

Så nej Jeppe9, du har inte kunskapen inom jtags, flashing eller något som helst av hacking. Jag vill inte trakassera dig för mycket men, du har ganska utgångna kunskaper inom hacking.

Precis som QuinnoX sa. De flesta som använder jtag online är de som skapar 10th prestige lobbies på mw2, och under de 2-4 timmar de har på sig innan deras Jtag blir bannad, så ser de till att de tjänar bra på det genom att begära att deras "kunder" ger dem microsoft points i utbyte mot tionde prestige, lvl 70 = Profit!

Precis. JTAG-ägare som kör online och bara sabbar för andra är idiotiska. Kolla bara MW2? Sönder-hackat av massa Jtag'are. Men har själv haft ett Jtag på online och det dröjde ungefär 1 vecka innan jag blev bannad. Det beror på vilka spel du kör. Nya spel blir du ju bannad på en gång. Men gamla spel såsom Halo 3, WaW osv blir man knappt upptäckt på för att de inte kollar de spelen längre. Men Jtag'et fick RROD och en kompis ville ha det.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in