💬
Logga in
Fuska.se

Minecraft Äger!

37 svar · startad

↗ till inlägget

Jag köpte mitt på tradera för bara 30kr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

men du måste vara 3+ år för att spela det.

den där gränsen är tydligen för att man kan vara 3 år och sitta inärheten.

Och att bara för att du är 5 år kan du spela det själv.

Köpte det idag och det är jättekul jag tackar ericb för detta kreativa tips om detta grymma spel ni borde alla köpa det B)

Men jag undrar angående monsterna?

Vad är det för några?

Creeaper låter as läskigt, är det något som smyger på dig likt ninjor eller vad är det förnått?

3 Feb 2012
↗ till inlägget

Men jag undrar angående monsterna?

Vad är det för några?

Creeaper låter as läskigt, är det något som smyger på dig likt ninjor eller vad är det förnått?

Det är små gröna monster som smyger omkring. Lyckas någon få tag på dig e du död. Ja de är gröna ninjor som smyger omkring om natten.

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Det är små gröna monster som smyger omkring. Lyckas någon få tag på dig e du död. Ja de är gröna ninjor som smyger omkring om natten.

Jag tycker ericb0207 förklarar bättre, jag väntar gärna på hans förklaring av creeapers.
↗ till inlägget

Jag tycker ericb0207 förklarar bättre, jag väntar gärna på hans förklaring av creeapers.

tyvärr, men jag håler med.

Förstod inte sådär jättemycket av det.

Är dett sant at man kan kriga mot varandra med pansarvaggnar?

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Är dett sant at man kan kriga mot varandra med pansarvaggnar?

NEJ men man kan bygga pansarvagn med block :cool:

har jag för mig för jag såg en på youtube som gjorde det!

Är denna tråden serriös, eller vet typ ingen här vad minecraft egentligen är, förutom han som startade tråden då, men någon av er som kan skriva som man förstår, detta är isf inte världens bästa guide om minecraft! kolla på fusk sidan, där har jag gjort en minecraft guide!

↗ till inlägget

Är denna tråden serriös, eller vet typ ingen här vad minecraft egentligen är, förutom han som startade tråden då, men någon av er som kan skriva som man förstår, detta är isf inte världens bästa guide om minecraft! kolla på fusk sidan, där har jag gjort en minecraft guide!

Helt serriös?

Hur kan du inte för stå vad han skrivver?

4 Feb 2012
↗ till inlägget

Helt serriös?

Hur kan du inte för stå vad han skrivver?

Håller faktist med.

Men jag är lite besviken på att han inte har berättat något om "creeaperserna" :angry:

↗ till inlägget

jag fatar inte vad du mennar. bätre när ericb0207 förklarar :wacko:

Tydligen var den serriös, och jag stavar och vet mer om minecraft än ni gör tillsammans

du stavvar inte als mer än mig :verymad:

↗ till inlägget

Tydligen var den serriös, och jag stavar och vet mer om minecraft än ni gör tillsammans

Jag fatar inte va du skrivver? ericb0207 skrivver så man fatar där e mot! :angry:
↗ till inlägget

jörr du intte als :angry:

Ontopic: endrrade me 1 smajli

Senast ändrad:

↗ till inlägget

din gajd sög ericb förclarar myket bätre du kan ingät om minecraft :angry: :angry: :angry:
19 Feb 2012

Jag skrattade mer än jag borde ha gjort av den här tråden.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in