💬
Logga in
Fuska.se

Hur Man Fångar De Tre Legendariska Hundarna

69 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

TACK SÅ HIMMLA MYCKET jag fatta inte hur man mötte dom jag trodde man var tvungen att göra nåt

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

tips:

1.köp max repel och gå till en route i kanto

2.använd max repel och gå runt i gräset

3.när du tror att du definitivt skulle ha mött någon om du inte hade använt max repel går du ut och in i routen igen

4.när spelet spelet börjar lagga när du går i gräset ska du låta repelen gå ut UTAN att lämna routen

5.gå in i gräset och möt din hund

detta tar oftast en kvart om du cyklar

hoppas du har master ball!

/Åke

Man kan fånga dessa " hundar " mycket snabbare och enklare utan att slösa tid och pengar på repels.

24 Oct 2009
Nivå 0 · Nykomling

Bra Guide

14 Jan 2010
Nivå 0 · Nykomling

Om du vet var man får en Umbreon kan du skriva var man får Umbreon då snälla! :unsure:

Nivå 0 · Nykomling

Tränar du din Evee på kvällen får du en Umbreon, tränar du den på dagen blir det en Espeon.

20 Jan 2010
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Tränar du din Evee på kvällen får du en Umbreon, tränar du den på dagen blir det en Espeon.

Det fungerar inte i FR och LG, bara i de andra spelen

16 Apr 2010
Nivå 0 · Nykomling

bra!

Det är ungefär så i Emerald spelen fast med Latios och Latias

5 Jul 2010
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Överallt, skrev jag ju...

Man kan inte fånga dom var som helst.

Man kan inte hitta dom i Kanto.

16 Jun 2011
Nivå 0 · Nykomling

jag har ett bra sätt att hitta hundarna snabbt, dem förflyttar sig varje gång man går till en ny rout eller stad så stå mellan två stadar eller rout så går du imelan dem alltså vad jag menar t.ex gå till rout 4 annars vr det 3 du går i det lilla gräset så om det ej är en hund gå upp så det skiftar sig till en ny stad och sen gå tillbaka och gör om så hella tiden så fånga jag mina tre

25 Feb 2012
Nivå 0 · Nykomling

En fråga vilken version? Jag har: Pokemon plantinum, Pokkemon SoulSilver och Pokemon white men min lilebror har pokemon black. :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in