Nyligen startade jag Dark Souls och uppmärksammades fort om hur dålig jag blivit.
Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?
↗ till inläggetspelet är ju svårt som satan...Nyligen startade jag Dark Souls och uppmärksammades fort om hur dålig jag blivit.
Försöker hålla jämna steg med TPP i pkmn red. Har tagit mig fram till Fushia city men ska cleara bicycle road innan jag går på gymmet.
↗ till inläggetFörsöker hålla jämna steg med TPP i pkmn red. Har tagit mig fram till Fushia city men ska cleara bicycle road innan jag går på gymmet.
grindar mina pokemon i victory road på ruby B)
Klarat Koga och rensade precis ut Silph CO och fick Master ballen. Nu riktar jag in mig på Sabrinas Gym.
Nyss köpt Far Cry 3 (Steam sale, woho!). Så nu ska jag försöka rädda mina vänner, men först ska jag försöka crafta ett weapon holster och, vad de nu kaller det, som ger mig möjlighet till att bära mer ammo.
Bygger en gigantisk mobtrap i Minecraft (den gamla typen, där loot är i fokus)
Klarade nyss av första gymmet i japanska pokemon green :3
Har försökt att låsa upp alla trophies i Gran Turismo 6
Sitter och rullar tummar och inväntar torsdagens släpp av South Park: The Stick of Truth!
Kutade runt som ett fån i rummet för att hitta laddaren till kontrollen, för att sedan förlora en riktig intense match i BF3.
↗ till inläggetStandard ^Kutade runt som ett fån i rummet för att hitta laddaren till kontrollen, för att sedan förlora en riktig intense match i BF3.
Reser ännu ett rike i Age of empires
↗ till inläggetTeemo är så jävla gay!
Några pungslag, nästan stukad tumme och halvvriden arm senare har jag äntlugen lyckas lära mig tekniken i drifting i Gran Turismo 6.
↗ till inläggetTeemo är så jävla gay!
Inte för att skryta men har 3 skins till teemo...
Har precis börjat min andra genomspelning på The Stick of Truth.
Om jag ska sammanfatta det lite snabbt så;
Alldeles för kort spel i mitt tycke, jag klockade in på strax under tio timmar första genomspelningen med alla(?) sidequests och hela storyn på normal svårighet.
Även om det var kort så passade det mig som casual-spelare, turn-based RPGS är något jag uppskattar, lagom svårighet, inte riktigt så att man sitter och sliter sig i håret (förutom vissa quicktimeevents som var undermåligt förklarade) för att det är omöjligt att komma vidare, men ändå så att bossfighterna, oftast, känns lite utmanande.
8/10 blir min dom, ett spel med den underbara, lite över gränsen, humorn som South Park alltid har bjudit på, men som sagt, lite väl kort.. Gillar man South Park och turbaserade rollspel så är detta ett givet köp.
Dödar min mamma i The binding of Isaac.
Klarar ut South park: The Stick of Truth
↗ till inläggetInte för att skryta men har 3 skins till teemo...
Inget att skryta över.
↗ till inläggetInget att skryta över.
Lel, Teemo är inte gay ^^ Det finns många andra som är gay, inte Teemo iaf, kör längre så lär du märka.