💬
Logga in
Fuska.se

Jag Härmar Prins John Ifrån Tecknade Robin Hood, Plus Lite Andra Imitationer :p

151 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

Såg din senaste video för några dagar sen. Prenumerar på din kanal. :D

25 Mar 2015
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #142

Ozzy spelar Left 4 Dead 2

Prins John läser näringsliv

5 Apr 2015
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #143

14 olika röstimitationer i en tagning

https://www.youtube.com/watch?v=UPmBkp-XlbM

3 — visa vilka
BURK, Dave37, Musten
6 Apr 2015
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #144

40 röstimitationer på 100 sekunder

https://www.youtube.com/watch?v=zMfmFch2Luw

Nivå 0 · Nykomling

Dem är bra men de är lite för korta för att de ska fortästta att vara imponerande. Hälften är typ bara stön/ljud och det mesta av det jag har sett är typ bara catchphrases eller one-liners. Hade varit najs att se något som är mer som en sketch mellan olika karaktärer.

Draghguggwhor reagerade på det här
7 Apr 2015
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #146
↗ till inlägget

Dem är bra men de är lite för korta för att de ska fortästta att vara imponerande. Hälften är typ bara stön/ljud och det mesta av det jag har sett är typ bara catchphrases eller one-liners. Hade varit najs att se något som är mer som en sketch mellan olika karaktärer.

tjena!

Grejen med detta klippet var just tanken att göra 40 olika röster utan break på 100 sek. det kan ibland vara svårt att ''ladda om i rösten'' mellan dom olika när man inte klipper emellan så det är lätt att det bara blir lite stön.

men lugn. det kommer mera videos och dom kommer vara annorlunda!

/P

Nivå 0 · Nykomling

Jo jag fattar det men jag upplever att min tidigare kommentar till stor del stämmer för dina andra klipp också. Sen är du givetvis fullt tillåten att göra precis vad du vill men om du vill ha konstruktiv kritik på hur du kan utvecklas som imitatör så är det där mitt tips, vad det nu är värt.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #148
↗ till inlägget

Jo jag fattar det men jag upplever att min tidigare kommentar till stor del stämmer för dina andra klipp också. Sen är du givetvis fullt tillåten att göra precis vad du vill men om du vill ha konstruktiv kritik på hur du kan utvecklas som imitatör så är det där mitt tips, vad det nu är värt.

hej igen..

konstruktiv kritik är bra!! bra tips från dig=)

thx!

14 Apr 2015
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #149

Här kommer ett nytt klipp...!

/Petter

Dave37 och FubbisRidesOn reagerade på det här
8 Aug 2015
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #150

Nytt klipp!

39 olika röstimitationer!

Ha en fin dag..

https://www.youtube.com/watch?v=WJgXSVln8Fs

BURK och Dave37 reagerade på det här
Nivå 0 · Nykomling

Såg klippet för några dar sen när det kom ut. Tycker personligen det är en förbättring. :D

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #152
↗ till inlägget

Såg klippet för några dar sen när det kom ut. Tycker personligen det är en förbättring. :D

thx bud' ;)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in