💬
Logga in
Fuska.se

FarmVille 2: Livet på landet-tråden

22 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare Admin
Trådstartare #1

Detta är den officiella forumtråden för FarmVille 2: Livet på landet. Här kan du diskutera spelet i all allmänhet eller ställa frågor och/eller hjälpa andra.

I speldatabasen så finner du mer information om detta spel samt kan hitta sektioner för omdömen, bilder, videos samt priser. Givetvis har vi även en sektion för fusk, tips och guider ifall du letar efter det.

Gå till spelsidan för FarmVille 2: Livet på landet.

Någon som vet hur man får valnötter

3 Feb 2015

Potatis

Vilken nivå öppnas fyruppdraget

21 Mar 2015

Någon som vet hur man får saker i sädsilon? eller hur den fungerar? 

↗ till inlägget

Potatis

Du får vattna ett potatisland för att få potatis, ibland inte ofta men det har hänt ibland,väääldigt sällan, så finns de dem som säljer potatis, annars kan man nog inte få det på det nåt annat sätt.. ibland säljer jag potatis tillexempel

21 Jul 2015

Ibland händer det att jag inte kommer åt spelet på flera månader, för att sedan helt plötsligt komma åt det igen. det bara påbörjar nedladdningen för att sedan brytas nästan med en gång. Är det någon som vet varför, eller vad man gör åt det. Eller fungerar spelet så att man får vänta någon månad på att få börja spela igen?

[email protected]

Stefan K på nivå 50

28 Jul 2015

Jag har oxå detta problem, skönt att höra att det är fler trodde det var fel på min dator. Men tyvärr vet jag inte vad det beror på :(

2 Jul 2016

Är de nån som vet vad glödlampor är till för å vad man gör med dom?

3 Jul 2016
Nivå 0 · Nykomling

tänder lampor! 

5 Jul 2016
↗ till inlägget

Är de nån som vet vad glödlampor är till för å vad man gör med dom?

Man uppdatera verandan till huset

Nivå 0 · Nykomling

Roligt :wub:

12 Jul 2016
Nivå 0 · Nykomling

Kul spel

17 Nov 2016

hej är det någon som vet vad man ska göra på skötargården för att få belöningen med bättre vatten å allt det andra som blir bättre?

14 Jan 2017

Hur ser verandaikonen ut?

24 Nov 2017

FarmVille 2 efter en nyligen uppdatering så går spelet inte vidare utan rutan om uppgradering står kvar bara och man kommer inte vidare vad är det för fel och har ni någon ide på detta fel

3 Dec 2017
Nivå 1 · Novis

farmville spelar nån fortfarande det? :P

19 Sep 2018

hej!

måste man vara kopplad till facebook för att uppgradera gårdstavlan??

8 Jun 2019

Jag kan inte köpa eller sälja vad göra?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in