💬
Logga in
Fuska.se

Candy Crush Saga-tråden

16 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling Admin
Trådstartare #1

Detta är den officiella forumtråden för Candy Crush Saga. Här kan du diskutera spelet i all allmänhet eller ställa frågor och/eller hjälpa andra.

I speldatabasen så finner du mer information om detta spel samt kan hitta sektioner för omdömen, bilder, videos samt priser. Givetvis har vi även en sektion för fusk, tips och guider ifall du letar efter det.

Gå till spelsidan för Candy Crush Saga.

Itankar reagerade på det här

Vad betyder uppdraget som ser ut som en flagga.?

30 Aug 2015

Kommer inte vidare på bana 1001 på candy crush, någon som vet hur man klarar den, är än så länge inte ens i närheten :p frustrerande.......

22 Oct 2016

Är på 1459 men kommer inte längre än till spela. Blir mörkt och kommer tillbaka till appen. Får inte hjälp till spelen heller. Varför???

2 Nov 2016
Nivå 0 · Nykomling

spelade länge men tyckte det värt tråkigt efter ett tag.

22 Dec 2016

Varför kommer jag inte inpå spelet. När jag trycker på spela kastas jag ut .

30 Apr 2017

Är på 409 kommer inte längre hjälp

29 May 2017
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Detta är den officiella forumtråden för Candy Crush Saga. Här kan du diskutera spelet i all allmänhet eller ställa frågor och/eller hjälpa andra.

I speldatabasen så finner du mer information om detta spel samt kan hitta sektioner för omdömen, bilder, videos samt priser. Givetvis har vi även en sektion för fusk, tips och guider ifall du letar efter det.

Gå till spelsidan för Candy Crush Saga.

mkt bra =)

31 May 2017
Nivå 0 · Nykomling

Tråkigt spel! Det finns betydligt bättre.

8 Jun 2017
Nivå 0 · Nykomling

Spelet fungerar bra som tidsfördriv, i övrigt inte så roligt och givande

28 Jun 2017

Varför har ni gjort om spelet och tagit bort mästarna i varje kapitel, nu finns inget att tävla om, det var så kul att se antalet stjärnor. Man kan inte heller se var ens vänner som ligger efter, befinner sig. En stor försämring, tror inte att jag fortsätter.

1 Jan 2019

När och hur får man en ny ram

Nivå 0 · Nykomling

Är detta spelet värt att skaffa? Det känns som om det är ganska gammalt vid det här laget? Funderar på att börja spela. Några tips för nybörjare?

13 Feb 2019

Fast på 4166.. nån som har tips?

6 Jul 2019
Nivå 0 · Nykomling

Jag förstår inte hur jag ska få tillgång till mina intjänade boosters som finns i mitt "förråd"?

Någon som vet?

17 Jan 2020

Alltför lätt runt nivå 1950- 2010. Jag klarar nivån på första spelet, det verkar konstigt. Jag överöses med boosters och extradrag.

Jag vill att det ska vara klurigt.

Tipsa mig om något annat spel!

19 Jan 2020

Hur få bort popcornen?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in