Jag har alla masker nu även den masken som gör link vuxen med ett super svärd som skjuter laser blixtar. Man kan döda sista bossen med ca 3-5 slag!
Alla Masker
Nej... Jag har inte alla masker än.... Var det coolt med den masken?.... Är det värt att skaffa alla maskerna?....
ja det är det. det kan jag låva
hur är det nu...måste man ha alla maskerna för att kunna få den där fierce Diety mask eller vad den heter?
Man dödar inte bossen så snabbt du, den har ju fem steg, varav den tar kanske minst 5slag per steg, dvs minst 30slag på bossen.
japp, det måste man..hur är det nu...måste man ha alla maskerna för att kunna få den där fierce Diety mask eller vad den heter?
Då är jag snabbare än digMan dödar inte bossen så snabbt du, den har ju fem steg, varav den tar kanske minst 5slag per steg, dvs minst 30slag på bossen.
jag har alla!
Bossen har tre stadier, inte fem. Men även om den hade fem stadier, så skulle det bara bli 25 träffar. 5 gånger 5 = 25.Man dödar inte bossen så snabbt du, den har ju fem steg, varav den tar kanske minst 5slag per steg, dvs minst 30slag på bossen.
den där masken är så cool. synd att man bara kan avvända den i boss rum.den är kraftig! deku bossen dog på..öh minns inte men 2 slag.det är svårt. alla vanliga masker... men jag klarade den sista bossen utan och med fiercy denty mask eller hur den stavas. :)
Kan man döda dom där ormarna i Stone Tower Temple med Den där masken? :visslar:
Fierce Diety masken kan man bara använda i bossrum och inte fritt..
Fast jag har hört att man kan göra nåt fusk med den, så att man kan gå utanför bossrummet. Men jag minns inte hur det var... :(Fierce Diety masken kan man bara använda i bossrum och inte fritt..
Jag har alla masker.
jag kan fusket...
gör anju och kafei grejen (bomersnotebok)
när det är tredje dagen ta på nunny hood och spring mot den högra sprickan vid sakons grotta. om du skulle lyckas att komma in där så luta till vänster med srtyr spaken annars förlorar du ett hjärta. ta på en mask som inte förvandlar en (exept)keaton mask. jag vet inte vad exept betyder. nå ja öm... när du styr kafei pausa och ta på (du vet vilken mask) och när det är links tur tar han på sig masken...(gör det med giants mask. jag har hört att konstiga saker händder då) och du måste klara detta annars funkar det inte! (rädda masken altså). sen när du är ute så hoppa i vatnet och ner i träsket. och vips. du är feircy deinti link utom hus. varning! gå inte in i hus eller prata med försäljare då kraschar spelet. eller om man går in i ett hus så blir man inlåst. tror utom MILK BAR.
Har du provat detta? Det verkar coolt, men jag vill minnas att man inte kan pausa i Sakon's Hideout. Och Kafei kan ju inte ta på sig masker. Och varför ska man ta på sig Giant's Mask? Det är väl Fierce Deity Mask man ska ha sen?jag kan fusket...
gör anju och kafei grejen (bomersnotebok)
när det är tredje dagen ta på nunny hood och spring mot den högra sprickan vid sakons grotta. om du skulle lyckas att komma in där så luta till vänster med srtyr spaken annars förlorar du ett hjärta. ta på en mask som inte förvandlar en (exept)keaton mask. jag vet inte vad exept betyder. nå ja öm... när du styr kafei pausa och ta på (du vet vilken mask) och när det är links tur tar han på sig masken...(gör det med giants mask. jag har hört att konstiga saker händder då) och du måste klara detta annars funkar det inte! (rädda masken altså). sen när du är ute så hoppa i vatnet och ner i träsket. och vips. du är feircy deinti link utom hus. varning! gå inte in i hus eller prata med försäljare då kraschar spelet. eller om man går in i ett hus så blir man inlåst. tror utom MILK BAR.
jag har alla masker, men dem e ju så lätta att få ju!Jag har alla masker nu även den masken som gör link vuxen med ett super svärd som skjuter laser blixtar. Man kan döda sista bossen med ca 3-5 slag!
um... det där fusket funkar bara på US vresionen tror jag... inte EU.
Jag tycker det är as-omöjligt att klara spelet. Inte blivit av med Deku Masken än! Så man blir normal, eller så hade jag det :lol:
Majoras mask var det enklaste spelet jag nånsin spelat klarade hela spelet på typ 13 dagar hehe fast det som är sund är att masken som gör en stor kan man bara använde när man möter bossar + visste ni att den masken som gör en stor är en ond mask som majoras mask =)