💬
Logga in
Fuska.se

P0kemon Ruby

16 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Hur får man tag på det dära superrod jag skulle verkligen behöva hjälp liksom

Nivå 3 · Lärling

huR I TUSAN KAN MAN BARA SPELA SÅN SKIT SOM POKEMON DET ÄR BARA EN DÅLIG KONVERTERING PÅ SQUARES GAMLA GOA FINAL FANTASY OCH BREATH OF FIRE 1-2 :angry:

Nivå 2 · Novis

Hur får man tag på det dära superrod jag skulle verkligen behöva hjälp liksom

det kan va i dewford city om jag inte minns fel
Nivå 5 · Fuskare

nepp.. mossdeep... om du går ett " trappsteg upp fråbn pokécentret och går längst upp så e där ett hus med en fiskare i så säger du bara att du gillar att fiska för han frågar om du gillar det så får du Super Rod... :)

14 Jun 2004
Nivå 1 · Novis

höger om mauville city finns det lite vatten åk över där med en pokemon sen är det den första fiskaren.

han får man good rod av.

old rod får man i dewford bredvid gymmet av en fiskare.

Nivå 3 · Lärling

höger om mauville city finns det lite vatten åk över där med en pokemon sen är det den första fiskaren.

han får man good rod av.

old rod får man i dewford bredvid gymmet av en fiskare.

han behövde hjälp med att få Super Rod, inte dom andra! <_<
Nivå 5 · Fuskare

ja tror inte jag har good rod :P

Nivå 3 · Lärling

Super Rod får man av en fiskare i Mossdeep City.

Nivå 5 · Fuskare

men tidigt!

15 Jun 2004
Nivå 2 · Novis

huR I TUSAN KAN MAN BARA SPELA SÅN SKIT SOM POKEMON DET ÄR BARA EN DÅLIG KONVERTERING PÅ SQUARES GAMLA GOA FINAL FANTASY OCH BREATH OF FIRE 1-2 :angry:

Vad i hela :evil: ska du skriva det för?Det är det konstigaste svar på hur man får Super Rod som jag har läst,och det är ca 10 stycken.
Nivå 2 · Novis

nepp.. mossdeep... om du går ett " trappsteg upp fråbn pokécentret och går längst upp så e där ett hus med en fiskare i så säger du bara att du gillar att fiska för han frågar om du gillar det så får du Super Rod... :)

sorry! jag brukar ta fel städerna i hoenn :meddum:

ZANNO kan du hålla truten och inte kolla på pokemon trådarna
Nivå 3 · Lärling

men förlåt då jag tycker faktiskt om pokemon men det är en ganska dålig konvertering tycker jag :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Nivå 3 · Lärling

men förlåt då jag tycker faktiskt om pokemon men det är en ganska dålig konvertering tycker jag :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Nivå 3 · Lärling

jag tror man får det i mossdeep city

Nivå 5 · Fuskare

men du behöver inte skriva va som e dåligt med det utan bara skriv va dom vill veta :evil:

16 Jun 2004
Nivå 2 · Novis

SLUTA! med att skriva samma sak flera gånger! :angry:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in