💬
Logga in
Fuska.se

Hjälp Jirachi!

11 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

jag har varit och kollat på fusk i den hära hemsidan till ruby\sapphire de stog att jirachi fanns vid pokemonligan men vart???

finns det not fusk så man möter jirachi förutom coloseum och gameshark???

Nivå 4 · Lärling

Den finns defenitivt inte vid ligan. Och det finns inget fusk att få den.

Nivå 0 · Nykomling

Jag vet en som har honom men han berätar int vart han hitta honom :meddum:

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #4

Findecáno tjata och fråga snällt på han som har jirachi då kanske han beretar hur han gorde om han beretar skriv in de i den hära tråden då beretar jag ett jirachi fusk och jag kan ett de lovar jag och det funkar.

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

Det finns inga Jirachi fusk. Man kan bara få den genom Gameshark, Game Genie och link.

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #6

min kompis hade jirachi jag lovar han hade inte gameshark,game genie och linkabel det är sant om om du säger not bra fusk i den här tråden så kan jag beretta de fusket åt dig TRIFORCE.

Nivå 4 · Lärling

Man kan INTE HITTA jirachi, men man kan byta till sig honom eller fuska till sig honom!

jag har han genom game genie men man kan få honom om man köper pokemon channel får man en tyofusk grey som sätter i spelet och går till ntt place och hämtar honom men han kan inte slåss då för att han e i ett kort <_< men det var vad min kompis sa!

Nivå 4 · Lärling

min kompis hade jirachi jag lovar han hade inte gameshark,game genie och linkabel det är sant om om du säger not bra fusk i den här tråden så kan jag beretta de fusket åt dig TRIFORCE.

Det är lögn alltihop, det finns inget "Jirachi fusk".
Nivå 9 · Veteranfuskare

Nej, jag har via Pokemon channel och kollat på area för att se om man kunde hitta honaom som alla kriver, men det stod: Area unkonown

Nivå 3 · Lärling

jag kan inte heller hitta den.

10 Jul 2004
Nivå 9 · Veteranfuskare

Jag vet att man inte kan hitta den, skulle bara klargöra allt.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in