Jag har WarCraft III och jag kör genom batle.net .Men jag undrar en grej och det är vilket lag är svårast och vilket lag är lättast? :blink:
Skulle vara tacksam om jag fick svar så snabbt som möjligt :D
Jag har WarCraft III och jag kör genom batle.net .Men jag undrar en grej och det är vilket lag är svårast och vilket lag är lättast? :blink:
Skulle vara tacksam om jag fick svar så snabbt som möjligt :D
dom som är bäst i början är orchs, för deras grunts är bra... annars är undead bra för nybörjare.. För veteraner är nightelf bäst!
Night elf och undead !!
Jag föredrar att köra med Orcher men kör inte med Orcher om du ska möta Nightelfs, för Nightelf har en nedrans bra tvåhövdad drake (flygande, som jag inte kommer ihåg namnet på) och Orcherna har askassa flygande gubbar!
undeads flygande skellet är ju ASBRA!
Dom heter CHIMERA nånting sånt. :gitarr:Jag föredrar att köra med Orcher men kör inte med Orcher om du ska möta Nightelfs, för Nightelf har en nedrans bra tvåhövdad drake (flygande, som jag inte kommer ihåg namnet på) och Orcherna har askassa flygande gubbar!
ja, det är så dom heter om jag minns rätt..
Men min kompis säger att hans kompis har ett Warcraft spel , med en ny sort att välja på , är det Frozen Throne , och vilka är det´?
Undead är bäst sämst är human.(enligt mig)
Night elf är för lite mer erfarna spelare , Undead för oerfarna , för de är så svåra att förstöra baser för, med deros Swoisch skydd som jag kallar de :D
Swoish skydd??!!?
ok
Deras grejer så de kan bygga fler gubbar , kan ju uppdraderas till Swoisch Skydd :DSwoish skydd??!!?
ja, human är sämts.. Själv kör jag bara med nightelf...
Ok.
Tack för alla era svar! :D
jag har beställt Warcraft III ska man börja med undead då?? och vilka är undead?dom som är bäst i början är orchs, för deras grunts är bra... annars är undead bra för nybörjare.. För veteraner är nightelf bäst!
Det finns inga som heter Unhead :blink:(ps2_boy @ 27/06-2004 11:32:14)dom som är bäst i början är orchs, för deras grunts är bra... annars är undead bra för nybörjare.. För veteraner är nightelf bäst!
jag har beställt Warcraft III ska man börja med unhead då?? och vilka är unhead?
undead...
jag började spela med orcs då min kompis gjorde det och vi spelade tillsammans på samma dator ibland,
sen började jag med humans, men en gång valde jag fel så blev det undead, så då började jag köra med dom, sen spelade jag lite med nightelf, men nu är det orc som gäller.
Kör ni på B.Net lr ? Får man välja en hero och levla med den då lr?
Jag tycker Orc och Night Elf är bäst speciellt de där drakarna som skjuter blixtstötar och bågskyttarna är bra när dom är många. Human är det sämsta tycker jag sen undead, jag tycker förresten inte om det laget :cry:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in