Även om jag inte spelar mulle mesck så knäcker det iaf cs ;)
Cs
jag tycker cs är ganska bra så typ bara några spel knäcker det
hmm hur gammal e ni 3? spelar mullemeck istellet för cs...
Nja, skulle inte tro det... <_<TheSims knäker CS.
Håller med !!! fast inte med the sims ;)Hmmmm.... Det finns faktiskt otroligt många spel som knäcker Cs om man tänker efter. Jag menar, Hur kan man spela ett spel som går ut på att döda folk?
om alla spelade Cs skulle nog varken FN eller rädda barnen existerat.
Åter till ämnet:
Jag tycker både The Sims och Final Fantasy knäcker Cs i småbitar!
Jag skrev "även om jag inte spealr mulle meck så knäcker det cs" o det betyder inte att ja spealr mulle meckhmm hur gammal e ni 3? spelar mullemeck istellet för cs...
Mulle Meck spelen är faktisk rätt skoj, inte för att jag älskar dom men dom är bra..nästan..(Imaginary @ 22/04-2004 14:18:56)hmm hur gammal e ni 3? spelar mullemeck istellet för cs...
Jag skrev "även om jag inte spealr mulle meck så knäcker det cs" o det betyder inte att ja spealr mulle meck
inget knäker B)
du obi wan va f*n tror du jag har ju det
GTAvc knäcker cs vc är bäst
nej inge knäcker CS!!!!!!
Meen LooL alla tycker ju olika.. Och Alltså Är BFV Bäst :P :D
Alla vinner över cs
QUAKE 3 ARENA äger upp counter strike! )( :rambo:
Finns hur många spel som helst som är bättre än cs
CS suger hårt, allt tar cs.
Jag sitter häldre och lirar tetris än CS, tetris är typ snyggare också, dessutom slipper man tjatet om lamers, campers, noobs osv.
BF tar cs ganska hårt; ja!
BFV SLÅR CS PÅ 100%!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cool:jag tycker också bf slår cs
FATTA DET!!!!!!!!! :angry: :angry:
Hattar och så spel med zobier och sånt!!tror du att jag så j*vla dumm i hudet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag tycker inte om att köra spel där man dödar monster det är så tråkigt.
inte för jag är rädd!!!!!!!!
Hattar och så spel med zobier och sånt!!tror du att jag så j*vla dumm i hudet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag tycker inte om att köra spel där man dödar monster det är så tråkigt.
inte för jag är rädd!!!!!!!!
Counter-Strike är väl kul men det har jag många fler bättre spel. Ta bara Super Mario Bros. Det knäcker Counter-Strike.