händer det nåt om man får alla trofeer???
Ssbm
Antingen en ny bana eller inget.
Tror inte det men det är kul att sammla
Hur många troféer finns det?
tror att jag har alla för att jag kan ej få upp plusenten den står altid på 0 när jag höjer till mycke pengar så står de 0 haha
Har för mig att det finns 300.. ej säker..
Dann3, du kanske har fått alla icke smash trofér men inte alla smash trofér (dem du får när du klarar classic/adventure/all star).
kan verkligen inte stava till troféer lr hur det stavas ;P
Du stavar rätt!
Japp! helt rätt! *hoppas man får nåt ifall man får alla troféer..*Har för mig att det finns 300.. ej säker..
Dann3, du kanske har fått alla icke smash trofér men inte alla smash trofér (dem du får när du klarar classic/adventure/all star).
kan verkligen inte stava till troféer lr hur det stavas ;P
Ja det borde man ju få!!!!
Jo inte alla smach,aväntyr,o all star men alla man kan köpa -_-
jag har 300 trofeer och det är 0.00% chans att vinna nya.. har jag alla då??
Om du har klarat classic/adventure/all star med alla, och det är 0.00 % chans att du får en ny, så har du alla =)
Skulle vara roligt om man fick en stor bana alla e jue ganska små utom zelda,link banan ...
Jag har fått alla trofeer.
det finns 479 st (tror jag att det var).
det händer inget mer än att det kommer fram en ruta där det står "you have collect all the trophies,CONGRATULATIONS!" eller nått och så läggs det in i special records.
Det är INTE slut trofeer när alla i lottery är slut.
Jag har fått alla trofeer.
det finns 479 st (tror jag att det var).
det händer inget mer än att det kommer fram en ruta där det står "you have collect all the trophies,CONGRATULATIONS!" eller nått och så läggs det in i special records.
Det är INTE slut trofeer när alla i lottery är slut eller när man har adventure, classic och all star trofeerna, det finn MÅNGA fler
Ööö varför skriver du 2 likadana inlägg i samma inläg?