Vet ni något sånt där riktigt kul spel ? hade tänkt och köpa ett nytt imorgon !
Super Spel?
Far Cry!!!!!!!!
Diablo 2 :rolleyes:
Masters of magic
Masters of Orion
Crimsonland (finns att köpa på nätet :rolleyes: )
Far Cry är kul.
Vad är crimsonland för typ av spel ?
Star wars galaxies - an empire divided
Syberia 2.
Diablo 2 (svinkul)
Final Fantasy XI, internet spel, fast har inte spelat det, men det är nog SKIT KUL
Det kostar, köp aldrig IE spel som kostar -.-
Half Life 2, det grymmaste spelet jag någonsin sett! Fick en demo när jag köpte cscz, ascoola filmer (man kunde ej spela)
half-life 2 är så grymt........ B)Det kostar, köp aldrig IE spel som kostar -.-
Half Life 2, det grymmaste spelet jag någonsin sett! Fick en demo när jag köpte cscz, ascoola filmer (man kunde ej spela)
Hmmmm ett Superspel? säger bara Unreal Tournament 2004!!
Klart man ska köpa MMORPG spel! Det är ju bättre än vanliga spel med MP och SP. Men du kanske borde förberreda dig med att betala 100-200 kr i månaden för att spela.Det kostar, köp aldrig IE spel som kostar -.-
Det är just därför det är dåligt med betala-för-online-spel CS:CZ är bra online, kostar inget online.
MMORPG är helt annorlunda än CS. CS så kutar man runt och dödar folk och slänger granater. MMORPG är att man spelar en roll. Hittar på ett eget äventyr och chattar med andra på internet. Mycket skillnad mellan CS och MMORPG.
Vart är Jedi Master 2?????
Sk*ten är ju inte ens här! <_<
Vilket då? :blink:Vart är Jedi Master 2?????
Jag menar han som skapade detta ämne. ;)(Rowyn @ 29/07-2004 22:10:06)Vart är Jedi Master 2?????
Vilket då? :blink:
Kanske tog i lite med Sk*t.
Jag är här :D bara läser och går in på hemsidor för att titta till alla häftiga spel ni har sagt
Köp Star Wars Galaxies som är ett online spel! Du betalar nånting med 80 kr i månaden! Det gör jag ijallafall... PM:a mig för mer info om Star Wars Galaxies!
Galaxies är ett Star Wars spel fast Online!
Crimson Skies :D
:evil: Teletubbies på nya äventyr skulle passa dig perfekt!